AlexanderK skrev:Hvem er denne Frode-personen, egentlig? Og hvilke priser har han?
Jeg bydde på en CD66 på ebay - men det dukket opp en CD66E på døra mi en liten uke senere. Så jeg skal ikke klage.. Men spørsmålet ditt kan jeg ikke svare på dessverre.. :-Dfoffe skrev:lurer på å kjøpe meg en Mhzs cd spiller. Er det noen som vet hva som er forskjellen mellom CD88E og CD66E. Jeg ser at det selges den gamle modellen Cd88 og CD66 på ebay. Hva er forskjellen på den gamle og nye modellen.
Calpin skrev:Mitt spørsmål. Er det noen her som har greid å haie til seg et skjema/servicemanual?
Eller er det akkurat det jeg skal til å gjøre?
Mvh
Hvor fikk du denne prisenCalpin skrev:Betalte 'overfrakt' for å få kjøpesum under 200NOK, noe som gjør
det til en ganske rimelig maskin. ~2800,- alt ink. Skikkelig grei kilopris
Du må vel betale moms på frakten også.. så vidt jeg har forstått :-\Calpin skrev:Kjøp av dem med dyrest frakt (ebay)
Dem er det ingen andre som byr på, så du får den
gjerne for under £18 (sub 200NOK) og slipper da mva.
Min gikk for £0,99 med totalpris på £270 som i dag gir
ca NOK2800,-
For dem med, la oss si £170 i frakt, blir jo da frakten alene
1785 og du må få spilleren for £65 og under for at det
skal lønne seg
Det stemmer når selve varebeløpet overskrider 200 nokG-K skrev:Du må vel betale moms på frakten også.. så vidt jeg har forstått :-\Calpin skrev:Kjøp av dem med dyrest frakt (ebay)
Dem er det ingen andre som byr på, så du får den
gjerne for under £18 (sub 200NOK) og slipper da mva.
Min gikk for £0,99 med totalpris på £270 som i dag gir
ca NOK2800,-
For dem med, la oss si £170 i frakt, blir jo da frakten alene
1785 og du må få spilleren for £65 og under for at det
skal lønne seg
Eller tar jeg sååå feil?
1,00 HK$ = 0,67 NOKel_mariachi skrev:Har det gått helt over styr for kineserne nå eller? Se på prisen: http://vocativeaudio.com/cdp_mhzs.html
HK$ ja, der gikk jeg mildt sagt fem på gitt ;DLudo skrev:1,00 HK$ = 0,67 NOKel_mariachi skrev:Har det gått helt over styr for kineserne nå eller? Se på prisen: http://vocativeaudio.com/cdp_mhzs.html
Om de mener US$ så er jeg enig i at NOK 18.468,- blir litt i drøyeste laget ja... Ellers synes jeg at NOK 2368,70 er en helt ok pris for en sånn spiller.
Joa, fort gjort - det finnes jo et dusin antall forskjellige dollar - manger som annekterer den valutaen i påvente av evig lykkeel_mariachi skrev:HK$ ja, der gikk jeg mildt sagt fem på gitt ;D
http://www.hififever.com/forum/viewtopic.php?t=1573&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=6651ecee02a66ed1eb85d3b54aa5d234Cobra2 skrev:Bytt til en bedre klokke-krets! Kina-klokken er ikke bedre enn "ei fake Rolex" ...
DAC-chippen er forresten en BB PCM 1742KE chip som ligger gjemt under masse lim...
Arne K
Du kan høre en herPalace skrev:Regner med at ingen her har prøvd minstemann i serien cd33? Regner naturligvis med at denne ikke er like god som 66 og 88 men i mitt oppsett vil ikke en top-loader være praktisk.
Regner også med at siden disse spillerne i utgangspunktet er produsert for bruk i østen er de ikke CE-merket? Vet at det ikke har noe med kvalitet å gjøre men er jo veldig kjekt i forhold til forsikringsselskap dersom noe går galt.