Nyere LP12 er ikke så veldig ofte å se. Og med nyere mener jeg under 10 år gamle. Men hvis du får tak i en 20 år gammel i bra stand og slenger på Cirkus-kit (ca. 5000) har du en bra spiller hvor slitedelene er helt nye....
|
Hvorfor kjøpe seg en 20 år gammel LP 12 når man kan få en helt ny Thorens? :FZ skrev:Nyere LP12 er ikke så veldig ofte å se. Og med nyere mener jeg under 10 år gamle. Men hvis du får tak i en 20 år gammel i bra stand og slenger på Cirkus-kit (ca. 5000) har du en bra spiller hvor slitedelene er helt nye....
Blir heller ikke aktuelt i mitt tilfelle. Den jeg har er vel ca. 25 år. Og nå virker det som Thorens er på banen igjen med bra spillere.Continuo skrev:Hvorfor kjøpe seg en 20 år gammel LP 12 når man kan få en helt ny Thorens? :FZ skrev:Nyere LP12 er ikke så veldig ofte å se. Og med nyere mener jeg under 10 år gamle. Men hvis du får tak i en 20 år gammel i bra stand og slenger på Cirkus-kit (ca. 5000) har du en bra spiller hvor slitedelene er helt nye....![]()
Gleder vi oss tiltkr skrev:Vil bare nevne det:
Har vært en tur og besøkt Mr. My-micro.de, Mario Pohlmann, i Duisburg for en god uke siden. Rapport følger.
mvh
Fordi en 20 år gammel LP12 påmontert Cirkus-kit er omtrent like bra som en flunka ny og sannsynligvis et mye bedre kjøp enn en ny ThorensContinuo skrev:Hvorfor kjøpe seg en 20 år gammel LP 12 når man kan få en helt ny Thorens? :FZ skrev:Nyere LP12 er ikke så veldig ofte å se. Og med nyere mener jeg under 10 år gamle. Men hvis du får tak i en 20 år gammel i bra stand og slenger på Cirkus-kit (ca. 5000) har du en bra spiller hvor slitedelene er helt nye....![]()
Gir deg 500,- for den GAMLE 8)rolfozzy skrev:Så var det bestilt ny spiller. Se Audio Notes Venner.
Ern ikke verdt mer, er det vel ingenting å gi 500 for heller.JanR skrev:Gir deg 500,- for den GAMLE 8)rolfozzy skrev:Så var det bestilt ny spiller. Se Audio Notes Venner.
/jan
Får jeg den ? ;Drolfozzy skrev:Ern ikke verdt mer, er det vel ingenting å gi 500 for heller.JanR skrev:Gir deg 500,- for den GAMLE 8)rolfozzy skrev:Så var det bestilt ny spiller. Se Audio Notes Venner.
/jan
Så'nimpulse skrev:Det ligger en Sony TTS 3000 på sentralen akkurat nå for en tusing, Jan. DET er noe å ha, det. Klassisk remdrevet verk laget for radiostasjoner. Skaffer du deg bare en tolvtommers SME, har du en klassiker av rang.....![]()
JanR skrev:Så'nimpulse skrev:Det ligger en Sony TTS 3000 på sentralen akkurat nå for en tusing, Jan. DET er noe å ha, det. Klassisk remdrevet verk laget for radiostasjoner. Skaffer du deg bare en tolvtommers SME, har du en klassiker av rang.....![]()
2 problemer:
Unger og lagringsplass :-[
/jan