Micro Seiki BL 51

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• FZ

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Antall liker
    457
    Torget vurderinger
    4
    Nyere LP12 er ikke så veldig ofte å se. Og med nyere mener jeg under 10 år gamle. Men hvis du får tak i en 20 år gammel i bra stand og slenger på Cirkus-kit (ca. 5000) har du en bra spiller hvor slitedelene er helt nye....

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    30.969
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Vil bare nevne det:
    Har vært en tur og besøkt Mr. My-micro.de, Mario Pohlmann, i Duisburg for en god uke siden. Rapport følger.
    mvh

JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.151
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    FZ skrev:
    Nyere LP12 er ikke så veldig ofte å se. Og med nyere mener jeg under 10 år gamle. Men hvis du får tak i en 20 år gammel i bra stand og slenger på Cirkus-kit (ca. 5000) har du en bra spiller hvor slitedelene er helt nye....
    Hvorfor kjøpe seg en 20 år gammel LP 12 når man kan få en helt ny Thorens? ::)

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.079
    Torget vurderinger
    2
    Continuo skrev:
    FZ skrev:
    Blir heller ikke aktuelt i mitt tilfelle. Den jeg har er vel ca. 25 år. Og nå virker det som Thorens er på banen igjen med bra spillere.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    tkr skrev:
    Vil bare nevne det:
    Har vært en tur og besøkt Mr. My-micro.de, Mario Pohlmann, i Duisburg for en god uke siden. Rapport følger.
    mvh
    Gleder vi oss til :)

/jan

FZ

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Antall liker
    457
    Torget vurderinger
    4
    Continuo skrev:
    FZ skrev:
    Fordi en 20 år gammel LP12 påmontert Cirkus-kit er omtrent like bra som en flunka ny og sannsynligvis et mye bedre kjøp enn en ny Thorens ;)

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.079
    Torget vurderinger
    2
    Så var det bestilt ny spiller. Se Audio Notes Venner.

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Det ligger en Sony TTS 3000 på sentralen akkurat nå for en tusing, Jan. DET er noe å ha, det. Klassisk remdrevet verk laget for radiostasjoner. Skaffer du deg bare en tolvtommers SME, har du en klassiker av rang..... :D

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    impulse skrev:
    Det ligger en Sony TTS 3000 på sentralen akkurat nå for en tusing, Jan. DET er noe å ha, det. Klassisk remdrevet verk laget for radiostasjoner. Skaffer du deg bare en tolvtommers SME, har du en klassiker av rang..... :D
    Så'n :)
    2 problemer:
    Unger og lagringsplass :-[

/jan

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.079
    Torget vurderinger
    2
    JanR skrev:
    impulse skrev:
    Så'n :)
    2 problemer:
    Unger og lagringsplass :-[

/jan

Kjøp min du. Så skal jeg oppbevare den for deg til ungene dine blir voksne.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn