Micro Seiki brukermanualer

classic-

Medlem
Ble medlem
31.12.2004
Antall liker
0
Takker,

den har jeg funnet allerede. På ebay har de owners manual og brosjyre i tillegg, hadde vært moro å sett på de også.

classic-

Medlem
Ble medlem
31.12.2004
Antall liker
0
Hei igjen,

jeg kjøpte den cd'en med manualene på, kanskje ikke verdt pengene, men men...

På alle bilder og beskrivende tekster står det bare "remove the turntable platter". Altså bare å løfte rett opp.

Det ser også ut som om korken under gummimatta er løs? På min DDX-1000 sitter platen fast, spindelen løfter seg med når jeg løfter, får den en liten cm opp før det stopper mot noe. Korken sitter som limt fast. Var det en "tweak" på det glade 80-tall eller.no?
Jamfør med bilde.

Noen med DDX-1000 her som kan bekrefte/avkrefte at denne bare skal være å løfte rett opp?

Vedlegg

Cobra2

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2003
Antall liker
1.079
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
75
Tallerkenen setter seg ofte litt pga konisk aksling. Et rykk eller to (rett opp), så pleier den å løsne.

HUSK: Plate-tallerkenen skal ALLTID demonteres ved frakt & forsendelse. Dette gjelder (nesten) ALLE platespillere!!!

Arne K

classic-

Medlem
Ble medlem
31.12.2004
Antall liker
0
hmm.. men spindelen følger med opp ca 1 cm, er dette vanlig da? Det blir jo å rykke i spindelen på en måte. Virker litt utrygt, men jeg får prøve litt forsiktig

Cobra2

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2003
Antall liker
1.079
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
75
Ingen problemer med "slag" oppover, men ikke slipp; den skal senkes rolig ned...

Arne K

Topp Bunn