Audio Gold som reparerte platespilleren, har den på demo. Må bare få høyttalerne opp og stå, så kan det bli en testSugden er vel et av noen få merker som går i en gruppe kjent for å gi musikken sjel og liv.. slik som Heed.. aldri fått hørt det selv, men hadde vært Morro en gang..
Avansert avstiving til en stereobenk! Kudos!Og mens jeg tenker, kan jeg dele min siste kreasjon - "MDF På Kjøkkengulv (work in progress)...."
Vis vedlegget 660373
Får se hva det blir til sluttAvansert avstiving til en stereobenk! Kudos!
Du får hive deg rundt og få dem opp og gå. Må innrømme det har tatt to måneder allerede, og alt jeg har er litt kappet MDF og noen av de er limt sammenÅ se andre jobbe med sine prosjekt minner meg på at jeg ikke har gjort en dritt med ProAc klonene.. den ene står nedplukket og nedpusset.. klar for litt sparkel og lakk..
Takker! Tror en test er påkrevd...Sugden liker ikke lave impedanser. Er det til Ellam'ene dine så kan det bli litt for tøft, de er nede på 3 ohm på det laveste..
Det vil hun sikkert ha, da blir hun sikkert gla’. Og at det er en nyttig ting kan ingen komme fraFår se hva det blir til slutt
Vi kan bare håpe at hun blir glad! Er et prosjekt med lang tidslinje og er ikke så veldig resultatorientert akkurat nåDet vil hun sikkert ha, da blir hun sikkert gla’. Og at det er en nyttig ting kan ingen komme fra
Da skal kjerringa få sitte sammen med meg - må bare sørge for at det er nok fludium i skapet for en lang kveldEr et fantastisk uttrykk. Er jo samboer med en finsk dame og «fasiten» sier at uttrykket også kan brukes om man er to (samboere/ektefeller), men ikke flere. Er vel som å ha en hjemmealenefest alene.
Ja, Narvik er Narvik - ikke mer å si om de...I Narvik heter det bare "en normal kveld..."
Helt korrekt. Kveld kan også byttes ut med morgen, formiddag og natt.. alt etter hva som passerJa, Narvik er Narvik - ikke mer å si om de...
Når naboen drar til på pianoet, så er det fritt fram for elektrifisert verktøy herSnille naboer altså! Har en datter, PhD stipendiat ved Kings college, som jeg ikke har sett på 8 mnd. pga C19. Hun har en haug brukte vinyl som jeg hadde tenkte hente i høstferien!
Det gikk så fort - shit happensDu har jo tatt i for mye med fresen.. er jo hull tvers igjennom