God helg til deg og!Har begge på hylla, bra album God helg mister
mvh
Deres album i mine øyneLitt streaming på en lørdags morgen
Vis vedlegget 763077
Det er jeg enig i! Må få anskaffet den på vinylDeres album i mine øyne
De har utrolig mye rart hos Audio Gold. På "bakrommet" har de en hel vegg med fint prisede forsterkere fra 70 og 80 tallet. Alle er åpnet, sjekket og reparert før de legges ut for salg. Det de har nytt, er mye rør og store og lettdrevne høyttalere. Vel verdt et besøkFin favorittbutikk du har der.
Med Meridian DAC og Sugden A21 amp trenger du ikke så mye annet. Høyttalere selvfølgelig, men der er det jo bare å kose seg med det du måtte ha for hånden.
Hun har kompensert med å ta meg med på Myles Kennedy konsert i desember og på Tremonti tidlig neste år.- så hun har noen friheter i heimen en stundHadde den andre halvdelen i huset her kommet med noe ABBA og krevd spilletid.. vel da hadde jeg bevart husfreden med å fjerne vedkommende fra huset
Det finnes ikke nok remedier for å sløve sansene nok for Abba utenom døden selv
Selv det hadde IKKE hjulpet her.. ABBA er og blir noe av det mest horrible som finnes.. sammen med melodi grand priiiixHun har kompensert med å ta meg med på Myles Kennedy konsert i desember og på Tremonti tidlig neste år.- så hun har noen friheter i heimen en stund
Kommer litt an på været. Har føttene igjen, og de skal ha samme farge som en BV 206Pent! Blir Det Ellam til jul?
Har akkurat funnet ut at det er en del arbeid som gjenstår. Må bestille ny poleringssvamp til boremaskinen - hvis ikke driver jeg fremdeles på til vårenPent! Blir Det Ellam til jul?
Ja - vokset trehvit og "BV 206" (Sage Green) er faktisk en ok fargekombinasjonSer veldig bra ut
mvh