Blir heldigvis faktisk gjort noeHardt arbeid...
Ikke bra! Håper det ordner segHer har nav glemt meg, så jeg har ikke fått noe penger inn på min private konto hittil i år
Hard working man!Det jobbes…
Vis vedlegget 805310
Den er helt utrolig bra! Kjøpte den på vinyl når den kom ut, men vet ikke hvor den kopien er nå. Mulig den er på et loft i nord-norge sammen med andre skatter. Den som snurrer her nå er en 2 LP versjon - låter bra i mine ørerDen plata er god! Jeg har tre eksemplarer bare for å være sikker
Kjerringa sier jeg trenger all trim jeg kan få2LP versjon på et album som er ca 45 min? Er ikke det mer sport, enn musikk?
Liker musikken på de Rubin-produserte Cash-platene, men vet ikke helt hva jeg synes om produksjonen og lyden. Rubin liker det vel rått, og han er glad i å bruke kompressor, har jeg inntrykk av.Gjemmekontoret er herlig….
Vis vedlegget 805287
Jeg synes de låter bra. Er en litt rå lyd, som fremhever alderen til Cash og hvordan det har påvirket stemmen. Har samme opplevelse med siste Toto plata. Et live opptak hvor trommene faktisk høres ut som de gjorde på øvingslokalet i min ungdom. Jeg er litt imot for polert lyd, da jeg ikke synes dette er ekte vareLiker musikken på de Rubin-produserte Cash-platene, men vet ikke helt hva jeg synes om produksjonen og lyden. Rubin liker det vel rått, og han er glad i å bruke kompressor, har jeg inntrykk av.
Skulle vel egentlig hatt noe med Wham / George Michael. Samboeren min bodde i ei leilighet i nabohuset til Snappy Snaps (fotobutikk), hvor han "parkerte" Range Roveren sin ei natt. Og senere en morgen var jeg på jobb, kjørende på nordgående M1 via A405 mot M25 nord for London når en tulling hiver seg ut av en Range Rover (tror ikke det var den samme), og ruller langsetter veien. All trafikk stopper mens vi venter på sykebil etc - jeg er nært nok til å se hva som skjer og er 5-6 biler bak i køen. Resultatet er at jeg er to timer for sen til jobb, og finner ut når jeg kommer dit at George Michael er skadet i ulykke på A405/M1…Arkivet ditt virker til å være i orden. Andre finner gjerne Duran Duran og Wham
Jeg håper alle skivene hans kommer på vinyl igjen. Jeg er klarDet ser ut til at en reutgivelse av Older endelig er på vei. Sign me up
George Michael | The Official Website | Latest News
Welcome to the official website for George Michael. Visit for the latest news, browse the photo gallery, listen to George’s music, watch his iconic videos and find out everything you want to know about the man himself. Also sign-up to the newsletter.www.georgemichael.com
Hm, den og en skive til var med i en platesamling jeg byttet til meg for endel år siden. Jeg konstaterte at det var mye bra musikere med på skivene, men solgte begge videre! Mulig jeg gjorte en bommert detMer fra arkivet. Noen som husker dette bandet (var vel en duo mesteparten av tida) fra Norge - Fra Lippo Lippi?
Vis vedlegget 806274