Den er ok, men drivverket bråker litt for mye.Hva med den spilleren du har dratt frem?
Den er ok, men drivverket bråker litt for mye.Hva med den spilleren du har dratt frem?
Det er den jeg har.Denne spilleren funker fint her.....og har Youtube
https://www.power.no/tv-og-lyd/avspillere/dvd-og-bluray/sony-bdp-s3700-bluray-spiller/p-860737/?q=sony bluray
Har en eldre utgave av denne etter hva jeg kan se. Den skal få gjøre jobben mens jeg tenker og tester littDenne spilleren funker fint her.....og har Youtube
https://www.power.no/tv-og-lyd/avsp...-s3700-bluray-spiller/p-860737/?q=sony bluray
Ja, hvis det bare blir brukt. Må tenke og lytte littBråkete drivverk, og vifter, er så turn off. Unn deg noe stillegående
Har sett litt på Oppo på eBay og liknende, men synes de skal ha alt for mye for dem. Noen skal ha hundrevis av pund for en 93. Skal se litt på andre merkerMht. BluRay/Multispiller, prøv å finn en Oppo. Har selv en gammel BDP-93EU, og er strålende fornøyd med billedkvalitet. Tyst er den og.
Et hakk opp til UHD kunne være en UDP-203/205, BDP 93/95 om alm. BluRay er nokk.
Ser det er mange å få på brukten i UK
Takker så mye. Navn er ikke helt fastsatt, men ungene har alle stemt på "April" - så da blir det vel detFor en fantastisk fin hund! Gratulerer! Hva heter barnet?
Takker så myeGratulerer så mye! Blir helt på gråten her. Så fin så fin
Hunden er som eieren - snill og god. Ingen skade så langt på hifi. Hun er også utrolig glad i mor i huset - enda en ting jeg og hunden har fellesFlere bilder er påkrevd! Gjerne et der hun gnager på noe hifirelatert.
Jeezzz.. for et blikk Labrador?Hunden er som eieren - snill og god. Ingen skade så langt på hifi. Hun er også utrolig glad i mor i huset - enda en ting jeg og hunden har felles
Vis vedlegget 870887 Vis vedlegget 870888
Ja. Måtte bli lab her i huset. Hadde det som barn, og var verdens beste vennJeezzz.. for et blikk Labrador?
Aldri tenkt på detHar dere tenkt på hvor mange Plate/Sang titler som nevner ordet hund? Neimen ikke få!