Det er en jeg virkelig vurderer - i tillegg til PMA-1600NE. Denne var test vinner i Hifi Choice for en stund siden.Av de så er nok Denon pma2500 den jeg er mest nysgjerrig på.. veldig lik onkyoen.. også vet man jo at de store Denon sakene er bygget som tanks
Kanskje vanskelig å svare på, men kan du si noe om den er liknende andre Denon forsterkere i hvordan den låter?Har hatt Denon PMA 2500 NE og det var en meget flott forsterker. Bare godord å si om den lydmessig (big, bold and beautiful) og den er meget konservativt oppgitt effektmessig. Mener også at den var målt til 2x130W, så langt mer juice i den enn spesifikasjonene tyder på.
Edit: Fant den her Denon PMA-2500NE & Denon DCD-2500NE:*Labor Seite 7*-*i-fidelity.net
Da var den ankommet...Da var ny forsterker bestilt og på vei...
Ble et merke jeg har god erfaring med...
Det er en 8 Qx DAC - innebygget og oppgradert DAC inni - skal bli interessant aa teste den direkte mot Musical Fidelity M6iOi, bringer gamle minner om min eiegode Cyrus 1. Cyrus er gode greier. Er det en 8a?
Ingenting galt med M6i - etter testen må jeg si at ingen av de andre kom i nærheten når det gjelder trykk og kraft. Den står enda på gulvet - har ikke bestemt meg for hva som skjer med denGratulerer med ny forsterker. Jeg har aldri hørt Cyrus selv, men hadde veldig lyst på utstyr fra dem på 90' tallet. Jeg synes det er kjekt med utstyr som ser ut, og er litt "ulv i fåreklær". Når det er sagt så har jeg selv en m6si og er fornøyd med lyden i denne. Siden du bor i England burde du jo vurdert å sende den til produsenten slik at de kan oppgradere den. De tilby denne servicen til folk som bor i England. Mulig du kunne fått innstalert en dac-del i den slik som i min... Jeg har familie i England og vurderer å ta med meg min forsterker for oppgradering en gang i fremtiden om ikke byttesyken slår inn først...
Helt enig. Jeg har ikke noe klart svar på hvordan man håndterer et "problem" som MorriseyDet er jo et spørsmål om hvilket innhold i musikken som fremmes. Samtidig, kan man diskutere om en slik type sensur er hensiktsmessig. Dette handler jo om en form for utfrysing, fordi han har holdninger som kan være problematiske i forhold til toleranse og respekt i et flerkulturelt samfunn. Det er jo bare å se hvor vanskelig vårt fohold i Norge er til Hamsun. En fantastisk forfatter, men ga sin støtte til nazistene.
Ja.Virker dette - kan dere se videoen?
[video]https://www.amazon.co.uk/photos/share/HiW8pDqJB8ea2l6O9f47mkXHVhA298XeoclOjE4PZGQ[/video]
Billetter for neste år er allerede i salgJeg skjønner det er en festival å trakte etter, dette.