Jeg mener at ingen av dem på listen din gjør noe som ikke Parks Audio Puffin gjør bedre.
I beste mening.
Mvh
-BB-
Har du sammenlignet alle de nevnte mot denne PAP-riaaen, siden du kan være så påståelig? Tviler på at du har gjort det og tviler også på påstanden. Ikke minst etter at jeg nå driver og sammenligner Electrocompaniet ECP2 skulder til skulder med en EAR 324, som hevdes å være noe av det bedre på markedet.
Siden du spør så pent og høflig så vis meg gjerne det trinnet i listen som du mener gjør noe ikke Puffin kan:
Moon LP110 -
check!
Creek OBH-15 -
check! Den er helt OK.
Musical Fidelity LX2 LPS -
check!
ASR -
check! Låter helt OK. Hverken mer eller mindre. Følsom for støy og det eneste trinnet jeg har eid som reagerte på mobiltelefon.
Graham Slee -
check! Reflex C. Helt OK.
Clones Audio PA1 - Ikke prøvd.
Audion - Ikke prøvd.
Electrocompaniet ECP-2 -
Check! Falt ikke i smak. Kjedelige greier.
Musical Fidelity MX-VYNL -
Check!
Primare R 15 - Ikke prøvd hjemme hos meg selv men har lyttet til den ved flere anledninger hos en person eier denne.
Av andre trinn kan jeg nevne:
Whest Audio Two 2: morsom i kombinasjon med en "for" spretten PU/arm/spillerkombinasjon.
Whest Audio PS.30R: Litt mer futt en lillebror.
Rega Aria: Energisk men følsom på plassering.
Ifi Phono 2: Kjedelige greier.
Aura Fidelity Alpha: Helt feil match og tilpassing.
Mofi StudioPhono: Nå begynner det å ligne på noe.
Cambrigde Audio Alva Duo: En av de bedre og mest støysvake jeg har hatt i hus. Litt "fløte" men ikke for meget.
Soundsmith mcp-2 mkII: En keeper! Men du er stuck på gain.
Jeg har valgt å beholde Whest Audio Two 2, PS30, Soundsmith og Puffin pga kvalitetene disse har. Puffin er reneste Pandoras eske i forhold til samtlige med alle sine justeringsmuligheter, filtre, DSP, DAC muligheter, kurver, EQ osv. I tillegg er den ekstrem støysvak og enkel å plassere.
-BB-