Ikke noe veldig spennende eller eksotisk, men noe å ha som en reserve her i husetKvaliteten er sannsynligvis mye bedre og kostnadene mer fornuftige, er spent på hva du får i hus!
Ikke noe veldig spennende eller eksotisk, men noe å ha som en reserve her i husetKvaliteten er sannsynligvis mye bedre og kostnadene mer fornuftige, er spent på hva du får i hus!
Helt riktig! Her er det stramt program i dagene fremover, så blir bare å drømme om å teste denne på spilleren før på søndagÅ denne utpakkingen går like fort som @ragwo blir vel ferdig til helgen.
Gratulerer med snasen knitrespiker! Nå er det bare å kjøpe en RigB-kropp, for å DIYe den til enda større høyder.Ja, ble enda en AT her i huset.
Vis vedlegget 1033303
Vi får se hva vi får tilGratulerer med snasen knitrespiker! Nå er det bare å kjøpe en RigB-kropp, for å DIYe den til enda større høyder.
Er du like alene i kveld som på forrige "Scotland" bilde?Come on, Scotland!!!
Vis vedlegget 1033359
I dag er det bare meg og fruen, men sist fredag var vi 6 ved bordet på puben. De andre ville ikke være med på bildet - Andrew hadde til og med tysk drakt påEr du like alene i kveld som på forrige "Scotland" bilde?
Fremdeles håpSynd Sveits er så gode til å skyte
GratulererJa, ble enda en AT her i huset.
Vis vedlegget 1033303
Gratulerer med nytt hifi utstyrJa, ble enda en AT her i huset.
Lærer litt av svigersonen.Farsdag betyr ny vinyl her i huset. Så dagens vinyl er denne
Vis vedlegget 1032563
Ikke st jeg er så ofte i Londonium, men har skjønt at det er tuben som gjelder.Ja. Ikke verdt å kjøre inn mot byen. Eldste avkom i huset har venner lenger inn mot sentrum, og spør stadig om å bli kjørt. Men det sjelden vi orker. Bare masse trafikk og kork overalt.
Tube er tingenIkke st jeg er så ofte i Londonium, men har skjønt at det er tuben som gjelder.
Var der med et par amerikanere en gang. De insisterte på å kjøre bil. Hver sin selvsagt. De kom en time etter oss andre hele tiden.
Har sett dem de to siste gangene de har vært her i UK - og vil fortsette med det hvis de kommer hit igjenLærer litt av svigersonen.
Han bruker store deler av året til å glede seg til «Tons of Rock».
Tool er noe av det som har smittet over.
Egentlig ikke min stil, men god musikk er god musikk.
Det skulle man kanskje tro, men hvis tar fram en slik så blir det fort folksomt. Ikke vet jeg hvordan de skjønner det.Det står jo single på flaska så da er han vel alene.
Og etterhvert blir det dobbelt opp med folk Det skulle man kanskje tro, men hvis tar fram en slik så blir det fort folksomt. Ikke vet jeg hvordan de skjønner det.
Svigerson foreslo at jeg kunne bli med på Tons, men jeg kjenner at å stå på Ekebergsletta ikke helt fenger lengre.Har sett dem de to siste gangene de har vært her i UK - og vil fortsette med det hvis de kommer hit igjen
Er etterhvert av samme oppfatning. Slitsomt å stå, gå og i det hele oppholde seg oppreist lengreSvigerson foreslo at jeg kunne bli med på Tons, men jeg kjenner at å stå på Ekebergsletta ikke helt fenger lengre.
Nordmenn i eksil bør vel strengt tatt benytte denne dagen til å spille Norge i rødt, hvitt og blått (med Bokk-Jensen) mens man skyller ned Freia melkesjokolade med akevitt.Jeg jobber jo i dag, så går litt sakte
Men den lille inneholdt en del til fremtidig prosjekt
Vis vedlegget 1025189
Trener litt styrke for komme meg på polet og en tur i skogen.Er etterhvert av samme oppfatning. Slitsomt å stå, gå og i det hele oppholde seg oppreist lengre
Var på ståkonsert med Pat Metheny på Kongsberg for noen år siden.Er etterhvert av samme oppfatning. Slitsomt å stå, gå og i det hele oppholde seg oppreist lengre
Konsert med Tool! Ingen kamera tillatt!!Var på ståkonsert med Pat Metheny på Kongsberg for noen år siden. Betonggulv, står bak en mengde nisser som med mobilen over hodet og er mer opptatt av å «filme» enn å høre på musikken.
Når man dertil bare er høy og mørk på badevekta så reduseres gleden betraktelig.
Det burde gjelde alle konserter!Konsert med Tool! Ingen kamera tillatt!!
Ute og står?
Er da sivilsert. Har sete å sitte påUte og står?
Litt misunnelig på den.