ou812rh
HiFi, humle, malt & sykkel
Singleton er vel fra Dufftown. Har kanskje litt smak av vanilje, karamell og honning. Det jeg lurer litt på er om det er litt røyk/peat i den?Tro hva dette smaker…?
Vis vedlegget 1034035
Singleton er vel fra Dufftown. Har kanskje litt smak av vanilje, karamell og honning. Det jeg lurer litt på er om det er litt røyk/peat i den?Tro hva dette smaker…?
Vis vedlegget 1034035
Singleton er et merke. Dufftown og Glen Ord er begge Singleton. Har begge og de er etter min smak. Lite peat, men ellers som du beskriverSingleton er vel fra Dufftown. Har kanskje litt smak av vanilje, karamell og honning. Det jeg lurer litt på er om det er litt røyk/peat i den?
Stinn brakke, hvor er vi, Wembley?Da venter vi på Taylor…
Vis vedlegget 1034175
Wembley i dag. En for ungene. Selv hadde jeg heller vært på London Stadium for Foo Fighters igjenStinn brakke, hvor er vi, Wembley?
Gratulerer med 2-års dagenOg der var det bursdag i heimen igjen - bikkja er 2 år gammel
Vis vedlegget 1054369
Fikk hentemelding, men var jo ikke hjemme, så - må tvinne fingre fram til mandag, grrmmmff....Ny vinyl. Skal spilles nå
Vis vedlegget 1054264
Hvem er han stakkaren som ikke har fått seg eget gulvteppe?
Det er Benji Shanks - han ble med i bandet i 2018, så fersking og kanskje har han ikke fått teppesertifikatet sitt ennå?Hvem er han stakkaren som ikke har fått seg eget gulvteppe?
Det var det jeg trodde, teppehierarkiet er steinhardt!Det er Benji Shanks - han ble med i bandet i 2018, så fersking og kanskje har han ikke fått teppesertifikatet sitt ennå?
Hybrid. Får ikke mye annet nå. Og vi er oppfordret til å kjøre mer miljøvennlig på jobb.Ble det el-bil?
Ja de oppfordret til det hos oss også når firmabil skulle kjøpes.. så da ble det såklart dieselHybrid. Får ikke mye annet nå. Og vi er oppfordret til å kjøre mer miljøvennlig på jobb.
Vi har nå en diesel-hybrid. Så langt er vi veldig fornøydJa de oppfordret til det hos oss også når firmabil skulle kjøpes.. så da ble det såklart diesel