Musikkmannen
Musikk i fokus
Oi, diesel-hybrid, finnes det?Vi har nå en diesel-hybrid. Så langt er vi veldig fornøyd
Oi, diesel-hybrid, finnes det?Vi har nå en diesel-hybrid. Så langt er vi veldig fornøyd
Volvo sine modeller utgikk rett og slett pga pris.Vi har nå en diesel-hybrid. Så langt er vi veldig fornøyd
Ja, peugeot var vel først med det på de litt røffere stasjonsvognene sine en gang.. 4x4 å diesel hybrid.Oi, diesel-hybrid, finnes det?
Peugeot har vel aldri vært røfft, uansett drivstofftypeJa, peugeot var vel først med det på de litt røffere stasjonsvognene sine en gang.. 4x4 å diesel hybrid.
Hadde 205 gti den gikk greit den.Peugeot har vel aldri vært røfft, uansett drivstofftype
Har ikke nei.. men jaggu er en ny peugot i dag noen hestehoder framfor vagPeugeot har vel aldri vært røfft, uansett drivstofftype
Å joda, 604'en min gikk noe aldeles voldsomt bra, den første 505'en min var ikke borte den heller.Peugeot har vel aldri vært røfft, uansett drivstofftype
Det blir bedre hvis dette blir gjort. Jeg orker ikke dra inn til sentrum for å handle - veldig fullt på fortau og trengsel over alt
Shopping i London:
Stenger gata
Londons mest kjente handlegate blir bilfri, melder the Guardian.
TRAFIKKAOS: En konstant kø av busser, biler og black cabs gjør Oxford Street lite hyggelig å handle i. Butikkene lider, men nå tar ordføreren grep. Foto: Charlotte Ball / NTB
Jeg streamer og har sluttet å drikke.Må roe ned med ei lokal øl etter å ha satt tilbake en hel del plater i hyllene hos HMV. Forlot ikke HMV tomhendt, men såååå mye man gjerne skulle hatt
Vis vedlegget 1062664
Jeg prøver å kjøpe så mye vinyl at jeg ikke har råd til å drikkeJeg streamer og har sluttet å drikke.
Hva har du gjort som er så galt at du fortjener en sånn straffJeg streamer og har sluttet å drikke.
Ooooohh, lekkert!
Ser at den muligens kunne være tvetydig.… Burde vel kanskje sagt at jeg drikker med begge armene fordi jeg streamer og har råd.Hva har du gjort som er så galt at du fortjener en sånn straff
Gi et lite lyskespark fra meg hvis du skulle treffe på Sivert Heltne NilsenPå bytur i Aberdeen…
Vis vedlegget 1062645
Traff han ikke, dessverre.Gi et lite lyskespark fra meg hvis du skulle treffe på Sivert Heltne Nilsen
Spennende valg av finish på den flaska der og mye bra saker i hyllene
Var utrolig mye fint i hyllene derSpennende valg av finish på den flaska der og mye bra saker i hyllene
Nå i kveldinga må jeg si at Yoredale osten var et høydepunkt….Så mye digg! Både i whisky og ostehyller.
Var en myk geitost. Veldig godMmmm, ja - så stavingen, og lurte på hva slags ost det var, en type Cheddar, eller noe annet?
Cyrus ser unekteleg tøft ut.Nytt fra Cyrus og Roksan
Eg veit at «Richards Audio Research» i Den døde i Jericho (Inspector Morse) er Roksan, «thinly veiled», men har ikkje noko forhold til merket utover det.Jeg syntes Roksan har et sprekt design på sine nye serier. Må kanskje teste….
Roksan er del av Monitor Audio. De har hatt et sprekt designspråk de siste årene.Eg veit at «Richards Audio Research» i Den døde i Jericho (Inspector Morse) er Roksan, «thinly veiled», men har ikkje noko forhold til merket utover det.