Kunne Audiolab vore eit godt alternativ blant dei halvstore britane? Eg bruktkjøpte ein 8000A integrert for nokre år sidan, og likte både lyd og design (angrar litt på at eg ikkje prøvde å reparera då inngangane svikta, men på hi sida er ikkje Naim så dårleg heller).Ny EX serie fra Cambridge - integrert for £2000 og streamer for £1600...
Meget lekkertNy EX serie fra Cambridge - integrert for £2000 og streamer for £1600...
Audiolab's 9000 serie er verdt en lyttKunne Audiolab vore eit godt alternativ blant dei halvstore britane? Eg bruktkjøpte ein 8000A integrert for nokre år sidan, og likte både lyd og design (angrar litt på at eg ikkje prøvde å reparera då inngangane svikta, men på hi sida er ikkje Naim så dårleg heller).
Har bare testet litt med 9000 i en butikk - vargrei lyd, men kanskje ikke slik du vil ha det?Audiolab står lavt i kurs her... prøvde meg jo på et sett for noen år siden og det er vel det verste som har vært her i stuen.. slo selv hegel h300 i dårlig lyd
Vis vedlegget 1064000
Ja da kan det ikke være sprektslo selv hegel h300 i dårlig lyd
Nei det var slappe greier, null kontroll, grøtete og null fokus. Som å slenge et par flecepledd over høytalerne og lytte.. og de ble testet på proac klonene som jeg har hatt i 24år.. de har vært testet på mer eller mindre alt som har vært innom her.. og det er det eneste settet som totalt har kollapset og falt igjenom.. selv den lille Tandberg troll saken har bedre kontroll med sine små 2x25wHar bare testet litt med 9000 i en butikk - vargrei lyd, men kanskje ikke slik du vil ha det?
9000 serie Audiolab
Og Zia Uddin var trommeslager i The Mayfield FourMayfield four var jo bandet guttene i alterbridge hentet myles fra
Selv om jeg digger Myles i AB så har jeg enda ikke helt klart å like hans solo prosjekter enda.. det siste har noe potensial, så kanskje.
Men Tremonti er nok mere i min gate sånn musikalsk sett
Har hørt gjennom et par ganger nå, dette var slett ikke gæernt!Myles er vel verdt en lytt.
Vi har alle tre solo album han har gitt ut, og sett han live. Skal se han live igjen i desember
Og trommeslageren som Myles bruker, er Zia Uddin fra The Mayfield Four - også verdt en lytt
Var på konsert med Myles i Oslo lørdag, han spilte mye fra den nye plata. Skikkelig bra konsert!Ny vinyl i dag. Denne anbefales
Vis vedlegget 1065234
Flott!Var på konsert med Myles i Oslo lørdag, han spilte mye fra den nye plata. Skikkelig bra konsert!
Ja, jeg synes det. Flyttet dem frem og tilbake endel når fikk dem. Har slått meg til ro med slik de er nåSer du har høyttalerne vinklet rett ut i rommet (om jeg ikke tar feil) og ikke mot lytteposisjon. Opplever du det som bedre?