Status per i dag - mangler noen av de tidlige utgivelseneHvis du putter på Animals der, så har du mine tre personlige Floyd favoritter.
Er litt enig - er vel mye Waters materiale. Men jeg liker ting komplettHar prøvd å like The Final Cut men det greier jeg ikke, Animals og Momentary Lapse derimot er fine gjenhør for meg.
Takker! Tar det med ro, og satser på at det ikke er langvarigGod bedring
Oi, dette har jeg helt glemt. Godt det, pulsgiveren har ikke godt av slik ballek. Hva ble resultatet?
Ja! Steng Brann og vif!To tråder rapportert, og blir sannsynligvis stengt!
Kunne vært verre. De kunne skuslet bort ti poengs ledelse i Eliteserien. Det hadde vært krise, det!
Rasmus Højlund spolerte Bodø/Glimts drømmekveld på Old Trafford – tapte 2-3 mot Manchester United
For første gang i livet ønsker jeg LSK velkommen til noe som helst, og det er NED til å møte StabækJeg heier på LSK, men de rykker ned. Så da heier jeg på B/G.
Det er viktigere at "dere" vinner enn at Brann kan risikere å vinne gull. De (og vif) ønsker jeg ikke noe som helst godt.
De har vært i Obos før de, ikke så ofte som vif så klart...For første gang i livet ønsker jeg LSK velkommen til noe som helst, og det er NED til å møte Stabæk