Mimetism?

Stavros

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.05.2002
Antall liker
21
Finnes det noen i denne avdelingen av cyberspace som har noen som helst BERETTIGET mening om
MIMETISM AMPLIFIER 15.2?

Vet at TAa har agenturet, men det er vel ikke av de aller mest profilerte fra hans portefølje. Vive la France?

mvh

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Hei , jeg har bare sett ett par sånne bokser der nede i butikken......

med en VANVITTIG FINISH :eek: utrolig flotte saker , men hvordan det lyder får du dra ned å sjekke selv , om de fortsatt står der nede..

Espen

McLaren

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
275
Torget vurderinger
11
har ikke Mimetism noe med Goldmund og gjøre?

McLaren

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
2.980
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
Hvordan står en slik forsterker seg i dag?
Det er jo en forsterker med noen år på baken, men ble plutselig litt nyfiken......
Er jo en del gode skussmål å finne på nett, selv om det er en stund siden de ble forfattet.....

mvh
Proffen

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
2.980
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
Hvordan står en slik forsterker seg i dag?
Det er jo en forsterker med noen år på baken, men ble plutselig litt nyfiken......
Er jo en del gode skussmål å finne på nett, selv om det er en stund siden de ble forfattet.....

mvh
Proffen
Ingen?

mvh
Proffen

hvalross

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.10.2008
Antall liker
148
Torget vurderinger
3
Har hatt en Mimetism 15.2 på hjemlån for ca 14 dager siden . Spiller veldig åpent ,rent og detaljert og luftig men ble litt for lys i klangen for min del. Jeg liker varmere og fyldigere lydsignatur -ikke så opptatt av mikrodetaljer heller. Veldig musikalsk forsterker . Hi Fi Life AS Hommelvik utenfor Trondheim selger en til kr.28.000 -meget god pris . Kontakt ham på tlf.41333222 .

hvalross

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.10.2008
Antall liker
148
Torget vurderinger
3
Dette er ikke Mimetism 15.2 integrert men siste modell integr.og cd spiller.

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
2.980
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
Har hatt en Mimetism 15.2 på hjemlån for ca 14 dager siden . Spiller veldig åpent ,rent og detaljert og luftig men ble litt for lys i klangen for min del. Jeg liker varmere og fyldigere lydsignatur -ikke så opptatt av mikrodetaljer heller. Veldig musikalsk forsterker . Hi Fi Life AS Hommelvik utenfor Trondheim selger en til kr.28.000 -meget god pris . Kontakt ham på tlf.41333222 .
Har registrert den saken i Barteland!
Ser også på nett at dette var en forsterker som i sin tid kostet 7kusd - samtidig som det tydeligvis er en forsterker som første gang kom på banen i 2006-7; dvs at det kan være snakk om liiiitt tilårskomne produkter.........
Leser også at det skal være en forsterker med ørlitegranne varme i klangen, satidig som den skal være åpen, ren, detaljert og luftig. Så blir spørsmålet hvordan den evt står seg mot min nåværende Devialet D200.........

mvh
Proffen

Topp Bunn