Min feminine side

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.367
Antall liker
6.766
Innimellom lar jeg min feminine side ta overhånd. Det som skjer da er at jeg shopper cder hemningsløst fra nett. Det er ganske morsomt. Både å shoppe og å sjekke postkassa de neste ukene. Jeg har jo ingen oversikt over hva jeg har bestilt, og når jeg bestiller fra amazon så kommer de som regel ikke samlet. Så da dukker det gjerne opp 1 - 3 cder nesten daglig i 2 til 3 uker framover, og det er like spennende å åpne pakkene hver gang. Om det er dyrt? Ikke i forhold til når damer får shoppinganfallene sine, og som regel er cd'ene rett og slett svinebillige hvis man leter litt på musikkmarkedet hos amazon.com og amazon.co.uk, fra under 2$. Så blir det gjerne 2-5 $ i frakt i tillegg. Nå er jo kronekursen også behagelig sterk, så det blir som regel 30-60 kroner/stk. Det er jo ingen ting for sann musikkglede. Nesten så man burde samle på frimerker også, siden de sendes fra alskens land. Gårsdagens cd kom fra Argentina.

Tipper det er flere her som synes slikt er morsomt...
 

Torbjorn

Hi-Fi interessert
Ble medlem
08.05.2002
Innlegg
67
Antall liker
5
Hvor finner du dette musikkmarkedet med priser på 2$ (URL)?
 
K

kbwh

Gjest
Det var godt å få et navn på galskapen. Grazie mille!
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.081
Antall liker
6
Det er nok bare et resultat av ammetåken dette BT, det går nok snart over, du får nyte det mens du kan... ;D
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.738
Antall liker
3.918
Sted
Oslo
Må jo si jeg er glad for hver gang jeg er i postkassa før min bedre halvdel.... ;D ;D ;D
 
Topp Bunn