Slik jeg har opplevd det hittil, er alt STØRRE.BT skrev:Hvordan er den i forhold til Regaen?
Den hurtigheten jeg opplevde med Regaen i forhold til andre spillere jeg har hatt i hus på lån de siste årene, er med Vyger Baltic M dradd enda lenger. Sammen med forsterkerne og høytalene mine er jeg nå på kanten til at dette blir "for hurtig"....men dette har nok med vane å gjøre, som det jo er ved skifte av komponenter i et oppsett.
Her er informasjon som jeg bare har hørt antydninger til tidligere tydeligvis. Dette gjelder spesiellt på vingene.
Mellomtonen er der bare, med meget positive fortegn.
Men jeg tror at denne spilleren er kilen på PU for å yte max. Så det blir nå min "bekymring og lidenskap" fremover
De to PUene jeg har i hus nå, gir denne spilleren mulighet til å vise at den skiller på forskjellige PUer.
Nå skal det sies at når det gjelder innstilling av arm og PU, så er dette kun gjort audiovisuellt.
Tror jeg har hatt flaks. Ingen tegn til skurr/vreng/ubalanse etc.
Men jeg vil ta inn eksperthjelp for å få til dette maksimalt (finnes jo endel som har SME armer
Så slipper jeg å gå å tenke på om det kan bli bedre enn det jeg har gjort.
Som tidligere nevnt, vil jeg være forsiktig med en endelig konklusjon på hvordan denne spilleren låter.
Dette fordi at endel kommer til å forandre seg fremmover.