Vakkert.
Har aldri lyttet til SF. Hvordan kan lyden fra dem beskrives? Signatur, fordeler, ulemper.
Hva slags musikk passer og passer ikke til SF.
Oppfatter dem som litt skikkelige, gjør ting veldig riktig og fint, men kanskje den mest rocka høyttaleren. Er det noe i den retningen eller er jeg "far out"?
Det er vel noe forskjell på hvilken modell man velger, jeg hadde Respons Art før jeg kjøpte Amati.
Forskjell hos meg var at Amatiene var mye mere engasjerende i mellomtone/diskant men noe snillere i bassen. Presiserer at Responsene som jeg hadde er erstattet med oppgradert versjon i dag (har ikke hørt dem). Det var forresten uten tvil en svært god høytaler det også.
Amatiene er uten tvil det beste jeg har hørt i vokal område og er svært oppløst/detaljerik.
Jeg kan ikke si at høytaleren er spesielt "rocka", alle tester favoriserer jo klassisk musikk (som jeg ikke spiller)
Dire strait type musikk er supert for å prøve å sette et noenlunde felles ord på det, jeg bruker de forsåvidt også til noe "tekno", får ikke håpe at dette var "som å banne i kjerka" ;D
Mvh Jostein