tkr
Æresmedlem
- Ble medlem
- 27.03.2007
- Antall liker
- 30.619
- Sted
- Nede i fjæresteinene
- Torget vurderinger
- 2
Absinten er ikke lenger iblant oss. RIP. I nøden må Fanden spise fluer.
mvh
Nido skrev:..med de kravene er det vel trolig samme antall medlemmer som fjellsidenlauget har ;D
Vi ventet med Pernoden til etter lyttetesten. Erfaring har vist at det blir litt plundrete å bytte om på komponenter hvis vi begynner for tidlig på den.oseanna skrev:Men hva mente så forsamlingen om DPdac vs. Dacmagic? Det er nokså sjelden å se Pernod som del av et testoppsett. Jeg kan faktisk aldri huske å ha sett det på en DAC-test noen gang! Vi tilfeldige lesere blir nysgjerrige!!
Neida!Gago skrev:og jeg som trodde jeg hadde kabelsalat å snakke om...
Vi har det ganske festlig, ja!Gago skrev:;D
høres ut som en kveld etter mitt hjerte.
knutn kan trøste seg med at er det en platespiller som kler herpet lokk, så er det thorens. 8)
tkr skrev:Porsgrunnsavdelingen er en litt mer plebeiisk utgave av Fjellsiden Lydlaug. Vinene er billigere, absint eller etterlikninger er en del av kvelden, og det styres langt unna alt som smaker av horn, eller "roperter", som vi kaller dem.
Til gjengjeld er opptakskravene strenge, og rekrutteringsgrunnlaget syltynt. Man må:
1) Være født 1953 eller tidligere.
2) Ha trådt sine barnesko i Porsgrunn.
3) Ha minst 20 års kontinuerlig botid i Bergen eller omegn.
4) Tåle absint.
mvh
Takker, Hifiguru! Litt kultur har man da fått med seg hjemmenfra! 8)hifiguru skrev:Så ut til å være en herlig aften, utrolig hvor Porsgrunnske bilder du har fått til også tkr, akkurat som jeg skulle ha gjort det sjæl.
Har lest litt mellom linjene i tråden din, og forstått at du har hatt det litt "bratt". Kjekt at du har funnet tilbake til verdens navle igjen!Har flyttet litt internt i kommunen i det siste med det resultat at kabelsalaten har blitt noe tynnere enn den til Knutn, og nå som jeg igjen har strandet på the dark side of the moon (vessia) er det nesten orden i galskapen! ;D
tkr skrev:Porsgrunnsavdelingen er en litt mer plebeiisk utgave av Fjellsiden Lydlaug. Vinene er billigere
Elektron ;Dtkr skrev:Dactesten ble gjennomført etter et bedre måltid på terrassen, hvor vi bare hadde forfrisket oss med noen glass Chablis, litt Amarone og en flaske lett dessertvin (Tokaier).
Chablisen var på kartong. 8)Elektron skrev:tkr skrev:Porsgrunnsavdelingen er en litt mer plebeiisk utgave av Fjellsiden Lydlaug. Vinene er billigereElektron ;Dtkr skrev:Dactesten ble gjennomført etter et bedre måltid på terrassen, hvor vi bare hadde forfrisket oss med noen glass Chablis, litt Amarone og en flaske lett dessertvin (Tokaier).
Takker, Ollie!olllie skrev:Det er sannelig ikke langt fra at jeg tidfredstiller opptakskravene til Porsgrunnsavdelingen.
Fin reportasje som alltid, tkr
OK.tkr skrev:olllie skrev:Det er sannelig ikke langt fra at jeg tidfredstiller opptakskravene til Porsgrunnsavdelingen.
Takker, Ollie!
Erru fra Porsgrunn? I så fall trenger vi bare likningsattest, vandelsattest, et kort CV og en søknad i tre eksemplarer, + en konvolutt med 20 000 kroner i sedler, gjerne i små valører.
Dette garanterer selvsagt ikke opptaket ditt, men vi vil se på søknaden din med stor velvilje. ;D ;D ;D
mvh
Den var sleip!olllie skrev:OK.tkr skrev:olllie skrev:Det er sannelig ikke langt fra at jeg tidfredstiller opptakskravene til Porsgrunnsavdelingen.
Takker, Ollie!
Erru fra Porsgrunn? I så fall trenger vi bare likningsattest, vandelsattest, et kort CV og en søknad i tre eksemplarer, + en konvolutt med 20 000 kroner i sedler, gjerne i små valører.
Dette garanterer selvsagt ikke opptaket ditt, men vi vil se på søknaden din med stor velvilje. ;D ;D ;D
mvh
Kan jeg få utsettelse på betalingen? Hva med 50 år? ;D ;D
Olllie
Ser ut som en skikkelig vessiagutt det der ja, ikke ulikt endel av de som vanker på kroa ;D ;Dtkr skrev:En fotogen tkr i sweetspot med Pernod. Det etter forholdene forbausende skarpe bildet må krediteres Knutn.
mvh
Takker!Gago skrev:masse børst.
absinth.
munnskyll, også kjent kalt pernod.
kabelsalat.
et ødelagt platespillerlokk.
en gammel dac-klassiker som grisebanker en av nyere dato.
lilla bordduk.
presskanne kaffe.
denne tråden har ALT.
Nåja, tkr har imponert meg [size=10pt]en [/size] gang, jaffal. Da kom han trampende på en rosa damesykkel over broen til fastlandet for å høre og uttale seg. Det var en drivende våt og varm tkr som banket på døren, ja... ;DKnutn skrev:Men han hadde antagelig blitt svar skyldig hvis noen hadde begynt å snakke om sportslige aktiviteter.
Sirru det? Har foreløpig ikke helse til en ny lytteseanse, men det tyder vel på at vi bør legge om litt på programrekkefølget.Knutn skrev:Etterpå har jeg oppdaget at dacmagicen IKKE oppsampler digitalt ut. Det bare sklir rett gjennom.
Det er ikke umulig at det må en ny lytteseanse til.
Det er merkelig at lyden kan forandre seg så mye bare ved digitalt å dure gjennom dacmagicen, er det det som er magi?
Mvh Knutn
Det skulle jeg likt å sett-, ingen som festa bilde av gubben da..? ;DProffen skrev:Nåja, tkr har imponert meg [size=10pt]en [/size] gang, jaffal. Da kom han trampende på en rosa damesykkel over broen til fastlandet for å høre og uttale seg. Det var en drivende våt og varm tkr som banket på døren, ja... ;DKnutn skrev:Men han hadde antagelig blitt svar skyldig hvis noen hadde begynt å snakke om sportslige aktiviteter.
mvh
Proffen