Minimøte i Porsgrunnsavdelingen

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
2.954
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
johnnygrandis skrev:
Proffen skrev:
Knutn skrev:
Men han hadde antagelig blitt svar skyldig hvis noen hadde begynt å snakke om sportslige aktiviteter.
Nåja, tkr har imponert meg [size=10pt]en [/size] gang, jaffal. Da kom han trampende på en rosa damesykkel over broen til fastlandet for å høre og uttale seg. Det var en drivende våt og varm tkr som banket på døren, ja... ;D

mvh
Proffen
Det skulle jeg likt å sett-, ingen som festa bilde av gubben da..? ;D
Kødda berre litt, jeg da.
Sykkelen var ikke av type dame og rosa, men den hadde sin helt spesielle forhistorie.... ;D Say no more!

mvh
Proffen

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
30.619
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Sykkelen var en grønn herresykkel.
Den hadde jeg kjøpt av min daværende nabo, Frank`en. Frank var ikke mors beste barn. Men de 7 gangene han hadde sittet inne var det alltid p.g.a. vold mot offentlig tjenestemann.

Da han fortalte at han hadde besøksforbud på herværende lensmannskontor, så jeg vel så tvilende ut at han gikk og hentet domsforkynnelsen:
Ganske riktig. Han hadde forbud (ved dom) mot å oppholde seg nærmere enn 200m fra lensmannskontoret. Hvis han noensinne frivillig skulle sette sine bein der, måtte han ringe opp 2 timer i forveien (!) og gi beskjed.

Han var alltid litt vag mhp hvordan han hadde fått tak i den sykkelen, men han svor stein og bein at han ikke hadde stjålet den.

mvh

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
30.619
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Vi var på teater med Knutn og frue sist fredag. Han hadde funnet RIAAen sin. Den lå der han trodde den lå, men han hadde ikke kjent igjen emballasjen. 8)

Han fortalte at det ikke hadde blitt vinyllyd uansett. Han måtte først skifte lager på Thorensen. Han hadde det liggende, men hadde ikke lyst til å hive seg på det alene.

Jeg sa at vi kunne ta det i lag på neste møte. Pussig nok virket han litt nølende....

GLEDER MEG!!! ;D ;D ;D

MVH

Knutn

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.01.2005
Antall liker
42
Gleder meg jeg og, mangler bare skjærebrenner og sveiseapparat.
Det er faktisk vinyllyd nå og...

Teateret var og noe for en lydfrelst. Calixto Bieito hadde stablet masse høyttalere (8*8 meter?) som bakteppet for "Se dette mennesket (Voices) - en moderne pasjon". Noen av de spilte til og med.

Mvh Knutn

Topp Bunn