Jeg klarer meg jo nå men Cyrusen er over 10 år så det er litt planlegging for når den ryker. Er jo også litt kronglete med "bilstereo mating" nå som jeg var blitt vant med til topplading til Naimen. Er jo litt smør på flesk med cd spiller når jeg bruker en Devialet, men det fungerte oversakene bra. Og så er det jo budsjett da...Med det utvalget flotte CD-er du har sier det vel liten grunn til å avstå fra et drivverk? Selv jeg har det, og jeg har ingen flott CD-samling.
Nei, det er klart du skal ha mulighet for å spille CD.
Vis vedlegget 689082
Vis vedlegget 689081
Prøvde meg en gang til på denne som alle er så begeistret for, men kom ikke gjennom første spor denne gang heller. Jeg spiller heller et ihjel komprimert
album med musikk jeg liker en et album med bra lyd men med musikk som jeg ikke liker.
| Med Chromecast Audio kan du enkelt caste favorittmusikken din fra telefon, nettbrett eller datamaskin til høyttalerne dine. Chromecast Audio fungerer med enhetene du allerede har, deriblant Android-mobilenheter og -nettbrett, iPhone og iPad, Mac- og Windows-datamaskiner og Chromebook. Bare trykk på Cast-knappen i en musikkapp, så begynner avspillingen på høyttalerne umiddelbart. Deretter kan du kontrollere høyttalerne med telefonen – søk, spill av, sett på pause og skru opp lyden – uansett hvor du er i huset. Vil du snakke i telefonen mens du caster? Ikke noe problem. Du kan fortsette å bruke telefonen til å besvare anrop, spille spill, sende tekstmeldinger – du kan til og med gå ut av rommet – uten å avbryte det som spilles av på høyttalerne, og uten at batteriet tømmes for strøm.Inviter til fest ved å gruppere alle høyttalerne i huset og la venner og familiemedlemmer caste musikken sin med sine egne enheter. |