scarymary
Medlem
- Ble medlem
- 01.12.2006
- Antall liker
- 0
Er det noen av dere som vet hvordan "lyden" i denne kablen er?
Hei.Er det noen av dere som vet hvordan "lyden" i denne kablen er?
Helt enig i dette.Hei.
. Veldig åpen, og detaljert. Kabelen får med seg "pausene" i musikken, og det er lett å skille enkeltstemmer eller instrumenter fra hverandre.
Juks? Hvorfor skal det være juks med elektronikk?Har hatt MIT4.Meget fornøyd med den, god bassrespons og ikke mye flising på toppen. Noen vil jo hevde at passiv elektronikk iform av en slik boks som MIT bruker er juks, men det er en helt annen diskusjon...
Fordi denne boksen kan oppfattes som et filter...Juks? Hvorfor skal det være juks med elektronikk?
Mange høytaler kabler har ikke bokser med filtre i... Hvorfor MIT og noen andre bruker dette kan en jo bare lure på... ...De fleste av oss vil sikkert komme så nær live innspillingen som mulig. Om da filtre i bla høytaler kablene er veien å gå , må en nesten bare lytte seg til... Ens eget øre er alltid fasiten ;DFiltre sitter jo overalt uansett. I all elektronikken og i høyttalerne.
Kanskje har man en padde med filter også.
Fordi denne boksen kan oppfattes som et filter...
Boksen ER et filter
Jeg skrev litt om lav kabelimpedans og terminering for hf resonanser i en annen tråd nylig. Det er slik jeg forstår at MIT også gjør det, uten at jeg har erfaring med MIT kabler.MIT´s teori om boksene/filtrene er vel at disse skal fjerne støy, og innholdet er sikkert ikke ulikt Transparent Audio´s kabler
inneholdene en spole med noen viklinger og et par billige kondensatorer. Har selv holdt røntgenbilder av disse i hånda.
Liker lydsignaturen til begge fabrikater.