JD
Overivrig entusiast
Her er mitt anlegg. Sliter litt med integrering med resten av stueelektronikken, mtp plassering, skulle gjerne hatt et eget rack. Men, men sånn er det nå foreløpig.
Utstyr:
Infinity Kappa 600
Talk Electronics Hurricane 3.1B 6 kanals forforsterker
Talk Electronics Tornado 3.1B 200w monoblokker
Talk Electronics Thunder 3.1 CD-spiller
Kimber 4 TC ht-kabler
Kimber PBJ Signalkabel
Har akkurat fått nye monoblokker og pre etter å ha hatt en integrert fra samme merke. Må si at det var en STOOR oppgradering. Kan endelig si at jeg har funnet bassen min, musikken fikk et helt annet fundament. Med gardiner bak hjalp det også litt på en noe fremtredende diskant. Syns nå dette spiller meget bra, og kan leve med dette en stund. Neste trinn er å bytte ut noen kabler, muligens et filter mot trafostøy i blokkene, samt et spenningsvern.
Er ikke like dyktig med kameraet som endel andre her, men legger nå ved noen bilder.
Utstyr:
Infinity Kappa 600
Talk Electronics Hurricane 3.1B 6 kanals forforsterker
Talk Electronics Tornado 3.1B 200w monoblokker
Talk Electronics Thunder 3.1 CD-spiller
Kimber 4 TC ht-kabler
Kimber PBJ Signalkabel
Har akkurat fått nye monoblokker og pre etter å ha hatt en integrert fra samme merke. Må si at det var en STOOR oppgradering. Kan endelig si at jeg har funnet bassen min, musikken fikk et helt annet fundament. Med gardiner bak hjalp det også litt på en noe fremtredende diskant. Syns nå dette spiller meget bra, og kan leve med dette en stund. Neste trinn er å bytte ut noen kabler, muligens et filter mot trafostøy i blokkene, samt et spenningsvern.
Er ikke like dyktig med kameraet som endel andre her, men legger nå ved noen bilder.
Vedlegg
-
35.4 KB Visninger: 986
-
60.3 KB Visninger: 1.118
-
42.8 KB Visninger: 945
-
31.7 KB Visninger: 935
-
32.8 KB Visninger: 946