Var «din joke» å tolke @lille hiawatas «grattis» til «gratis»?Intet er gratis.
Innafor, ja. Spesielt morsomt? Tja.Selvfølgelig var det d. Må være helt innafor å tulle med
Nei, ingen spesielle akustiske tiltak, har noen ganger benyttet "tunge" gardiner foran vinduene, ellers så er det en moderat stue med myke møbler. Sikkert mye som kunne vært gjort, men det fungerer på ett vis. Det er ikke noe som direkte irriterer meg, og folk som har lyttet til dette oppsettet, forlater meg med ett stort smil, dette låter bra sies det.Du har eit veldig kjekt anlegg som det hadde vore moro å høyre. Eg ser du har plassert det i eit "normalt", og ikkje eit dedikert lytterom. Det har eg også gjort, med det resultat at det spelast meir musikk enn det hadde vorte gjort om eg hadde vore nøydd til å gå i kjellaren. Men har du gjort spesielle akustiske tiltak?
Det var bare Hr Drossel der så en mulighed for lidt humor imellem Broderfolkets forskellige betydninger af ordIntet er gratis.
(Forresten så stemmer det ikke helt at det bare er innmaten som byttes ut i den oppgraderte S 250, en oppgradert S 250 får også nytt "meter" i front og bakplate av chassis.)Ikke så mye bevegelse fra min side her i denne tråden, men en ny "samarbeidspartner" til min Bergmann og X-quisite er kommet inn i anlegget, ny Riaa, AVM Ovation PH 8.3.
Det er nok ikke en særlig kjent Riaa, jeg fikk mulighet til å prøve denne saken og etter min oppfatning ble det en oppgradering i mitt anlegg sammenlignet mot min EAT E-glo. Det er en kombinasjon av transistor og rør, rør på utgangen. Denne AVM saken er ganske fleksibel, mulighet for 4 innganger, impedans/kapasitans, gain, Eq. kurver og div annet kan velges/forandres med fjernkontroll, praktisk etter min smak .
(Min Momentum HD Pre skal etter sigende og div tester, passe veldig bra sammen med den siste utgaven av Momentum S250, nemmelig den oppgradert S 250 MxV, i følge info fra produsenten er det mulig og oppgrader til denne versjonen, det meste av "innmaten" byttes ut og oppgradert forsterker ender da også oppmed nytt serienummer, så da håper jeg "Nissen" står meg bi i år også .)
Vis vedlegget 839907 Vis vedlegget 839908
Skal man bruke en stor stabel med penger på platesnurrer, så tror jeg du er på riktig spor.Min lille tråd er ikke den med særlig stor aktivitet, men noe er på gang.
Da tingenes tilstand ser ut til å ende opp med lite mulighet til å kjøre MC de nærmeste sesongene, selges 2 hjulingen.
For ikke å skusle bort pengen på tull , tenker jeg at det kan være fornuftig å sette pengen i en ny Bergmann, og som noen jeg kjenner sier, kapitalen skal sirkulere.
Da kan det faktisk dukke opp en ny Bergmann i heimen om ikke lenge.
Vis vedlegget 918404
Denne saken har jeg trua på.
Takker, det siger mer og mer inn nå, en større ro og kraft på en måte, koser meg veldig nå i kveld, meget fornøyd.Skikkelig flott oppsett. Nå med enda bedre vinylrigg. Gratulerer, T.
Er ikke forundret om dette låter fabelaktig.
Mvh.
Ja vi må no få det til å klaffe så du kan komme innom.Gleder meg til en lytt!
Jeg har ikke prøvd så mange pickuper, dette er den 4 jeg har prøvd, den jeg har nå er den som jeg har likt best, men den er også den dyreste.Absolutt fantastisk anlegg, men hvilken pickup er det?
Fant den, veldig spennende, og med min favorittslipning også da..
X-QUISITE CA MC CARTRIDGE REVIEW
Mono & Stereo High-End Audio Magazine: Magico - Nagra - Tidal Audio - Wilson Audio - MSB - Totaldac - Living Voice - Taiko Audio - Aries Cerat -Thraxwww.monoandstereo.com
Gratulerer med flott spiller.Da spiller den, første inntrykk er liksom mere grep om lydbildet, litt større og skarpere fokus på en måte, så langt står det til forventningene mine og jeg er fornøyd. Vis vedlegget 920737
Takker, ja dette er en riktig så fin kveld, det er i lallefall ikke fornuften som er til hinder her, lenge leve galskapen, en riktig god 17 til dere også.Gratulerer med flott spiller.
Tipper dette ble et ytterligere ett løft i det flotte systemet ditt
Snurr skiver å kos deg Tommy og ha en riktig fin 17 mai.
Mvh: Espen L
Takker, jeg er meget fornøyd, og som de sier litt lenger nord, pengene skal sirkulere, nyter kvelden og snurrer vinyl, men som jeg har uttalt meg før, vinyl er irriterende bra, synd det er så mye styr, må jo stadig opp av stolen.Noen har forstått bedre enn oss andre at vi lever kun en gang! Gratulerer med nok en kvalitetskomponent i et allerede fantastisk oppsett