Mitt highend anlegg

Nils Jakob

Fersking
Ble medlem
15.09.2024
Antall liker
12
Sted
Vestlandet
Hei hifi venner. Jeg har fått lyden jeg alltid har drømt om og endelig følte jeg at jeg kan melde meg inn på hifisentralen. Jeg har spart et og halvt år og har kjøpt det råeste en kan få tak. EISA topp scorer onkyo TX-RZ50 og jeg er skikkelig fornøyd med lyden har aldri hørt bedre lyd noe sted. Selgeren anbefalte den fordi den har stor strømforsyning til mange forsterkere jeg bare bruker 2 stk er det kjempe masse watt.skjønner dere hva han mente med det og er det riktig? Det er så masse lyd nå at jeg tror han har rett. Noen andre som har samne forsterker som jeg har og opplevd hva den råeste forsterkere klarer å gjøre. Bassen rister i hele leiligheten. Har hatt i -5 fra A-8780 og rett til denne uten å prøve noe mellom. 😁 jeg bruker infinity kappa90 høytalere som jeg tenkte å bytte, men de skal stå nå når ny forstker er koblet på.
Takk for jeg fikk være med i denne gruppa, håper mange har denne forsterkeren så vi kan dele hvor bra den er. 😃

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Antall liker
93.677
Sted
Nedre Tonsåsen
Torget vurderinger
99
Hei hifi venner. Jeg har fått lyden jeg alltid har drømt om og endelig følte jeg at jeg kan melde meg inn på hifisentralen. Jeg har spart et og halvt år og har kjøpt det råeste en kan få tak. EISA topp scorer onkyo TX-RZ50 og jeg er skikkelig fornøyd med lyden har aldri hørt bedre lyd noe sted. Selgeren anbefalte den fordi den har stor strømforsyning til mange forsterkere jeg bare bruker 2 stk er det kjempe masse watt.skjønner dere hva han mente med det og er det riktig? Det er så masse lyd nå at jeg tror han har rett. Noen andre som har samne forsterker som jeg har og opplevd hva den råeste forsterkere klarer å gjøre. Bassen rister i hele leiligheten. Har hatt i -5 fra A-8780 og rett til denne uten å prøve noe mellom. 😁 jeg bruker infinity kappa90 høytalere som jeg tenkte å bytte, men de skal stå nå når ny forstker er koblet på.
Takk for jeg fikk være med i denne gruppa, håper mange har denne forsterkeren så vi kan dele hvor bra den er. 😃
Så bra og velkommen til forumet. Post gjerne bilder av anlegget 😉👍

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Antall liker
93.677
Sted
Nedre Tonsåsen
Torget vurderinger
99
Tusen rakk. skal ta bilde også skal jeg å legge på denne siden. når der er så dyr forsterker kan kanskje noen komme å ta forsterker.
Tror ikke det er noen fare, så lenge du ikke oppgir full adresse og lar døre stå ulåst. Mange her inne som har anlegg og komponenter i kr100000,-klassen og som har postet bilder av sine anlegg og jeg har fortsatt tilgode å lese om noen som har hatt innbrudd pga det. Bare se her:

Nils Jakob

Fersking
Ble medlem
15.09.2024
Antall liker
12
Sted
Vestlandet
Har flere samme forsterker som meg. Flere også er opptatt at høyttaler spiller så masse bass og klar lyd.

Eirik84

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2011
Antall liker
9.660
Sted
Drammen
Torget vurderinger
13
Gratulerer med kjøp av forsterker 👍

Som TT skriver så er det så mye smak og behag inne i bildet, så det er egentlig umulig å si at ett konkret produkt er det aller aller beste - og at dette da er den beste for alle.

EISA deler opp prisene sine i klasser:
1726465846725.png

Som du ser ble Primare SPA25 og Denon AVC.A1H vinnere i de høyere klassene innenfor receivere, mens receiveren du har kjøpt vant klassen for beste kjøp i 2023-2024. Det vil si at EISA har vurdert den til å gi mest "value for money" ift pris, men sier ikke at det er det er den beste som finnes på markedet.

Det er mange grunner til at folk velger forskjellig, men det viktigste er å være fornøyd og det å kose seg med musikken. Når alt kommer til alt, så er det den enkelte som sitter hjemme foran anlegget sitt og den "eneste" som skal like lyden :)

MakkinTosken

Who, me?
Ble medlem
21.02.2020
Antall liker
43.019
Sted
og til
Torget vurderinger
6
Velkommen og gratulerer med ny amp.

Her inne finner du utstyr for millioner til noen tusenlapper, folk prioriterer forskjellig, men har samme drøm, god lyd i eget hjem. Denne odysseen begynner ofte slik du presenterer den her, men om gløden vedvarer vil du oppdage at det er svært mange aspekter utover det å bare kjøpe kvalitetsutstyr. :)

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Antall liker
9.617
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Får vi noen bilder av herligheten din snart?
Bilder blir alltid satt pris på.

Topp Bunn