Her er det jaggu skjedd forandringer, hvordan spiller de?
Har du gitt opp vinyl prosjektet?
Gleder meg til en lytt til det systemet her, har jo vært utom noen turer, men aldri hørt på det. Har vell ikke prestasjons-angst??
Ok, det er på gang ja, tenkte kanskje du hadde lagt det på is siden du hadde "nedgradert" anlegget ditt.Har du gitt opp vinyl prosjektet?
Nei, over hode ikke. Har bare ikke begynnt enda
Holder på å sammle deler til en AN pre og den blir det phono trinn i!
Tenker det blir et Michell Gyro SE drev. Arm og pick-up har jeg ikke bestemt meg for enda
Mvh
Andreas
Ok, det er på gang ja, tenkte kanskje du hadde lagt det på is siden du hadde "nedgradert" anlegget ditt.Har du gitt opp vinyl prosjektet?
Nei, over hode ikke. Har bare ikke begynnt enda
Holder på å sammle deler til en AN pre og den blir det phono trinn i!
Tenker det blir et Michell Gyro SE drev. Arm og pick-up har jeg ikke bestemt meg for enda
Mvh
Andreas
Da har du flere ting å glede deg til i tiden fremover med andre ord!.
Morro, ingenting er bedre enn når høytalerne virkelig slipper akkurat i det du er på ferd til å gi opp!Her er det jaggu skjedd forandringer, hvordan spiller de?
Man skulle ikke tro det kom mye lyd ut av disse små høyttalerne men det er ikke så værst.
Det tok syyykt mange timer før de virkelig slapp men det var vært å vente på.
Liker de faktisk utrolig godt!
Mvh
Andreas
Fantastisk dac du har (en likedan spiller her hjemme) men hvilken modell er forforsterkeren din?
Morro, ingenting er bedre enn når høytalerne virkelig slipper akkurat i det du er på ferd til å gi opp!Her er det jaggu skjedd forandringer, hvordan spiller de?
Man skulle ikke tro det kom mye lyd ut av disse små høyttalerne men det er ikke så værst.
Det tok syyykt mange timer før de virkelig slapp men det var vært å vente på.
Liker de faktisk utrolig godt!
Mvh
Andreas
Fantastisk dac du har (en likedan spiller her hjemme) men hvilken modell er forforsterkeren din?
Viktig å ta godt vare på sko (og slire), fin dokumentasjon på arbeidet også.