Syntes UTE pilsen til Grans er enda et hakk bedre en BARE pilsen. Men ingen av de står på noeårets "UTE" pils fra Grans er faktisk mulig å drikke.
favorittliste for min del. Men de er rimelige og helt greie
Syntes UTE pilsen til Grans er enda et hakk bedre en BARE pilsen. Men ingen av de står på noeårets "UTE" pils fra Grans er faktisk mulig å drikke.
Joa, bitte litt streng, en trøstepils må tilAkkurat den er litt lei og kan helt klart være på lista over ikke-fortjente aktiviteter for øl!Å, jadda!Er det noen ganger man ikke fortjener en øl?
Jeg, nå for eksempel.
Har jobbet i flere dager med et musikkteori-kompendium som skal brukes på Sommerkurs fra søndag av. Og hva skjer? Komplett datakrasj, og glupingen har ikke tatt sikkerhetskopi........
Så, jeg fortjener ikke en kald øl nå.
Tror jeg går ned i dungeonen og finner frem noe kjetting, for selvpisking......
Syntes du er litt i strengeste laget nå pahf! Hva med en trøste pils?
OK, OK!!!Joa, bitte litt streng, en trøstepils må tilAkkurat den er litt lei og kan helt klart være på lista over ikke-fortjente aktiviteter for øl!
Fordi det er Klipsch jeg spiller på vel Har kommet hjem igjen nå! Å det er deiligHvorfor står det klipsch i signaturen din nå??
OK, OK!!!Joa, bitte litt streng, en trøstepils må tilAkkurat den er litt lei og kan helt klart være på lista over ikke-fortjente aktiviteter for øl!
(men jeg fortjener det F... ikke. Og like greit at det bare var en Dahls av øl som fantes i kjølen - straff nok det)
Sitter ute og surfer litt, iPaden er redningen - litt lesing om Andrej Nebb & co. Ble handlet en liten bunke Holy Toy i dag.
Snart bærer det inn i stova for HØYTSPILLING!!!
Ønsker dere alle en strålende fredagskveld.
Vis vedlegget 209334
Åssen Klipsch??Fordi det er Klipsch jeg spiller på vel Har kommet hjem igjen nå! Å det er deiligHvorfor står det klipsch i signaturen din nå??
Mvh
Andreas
Åssen Klipsch??Fordi det er Klipsch jeg spiller på vel Har kommet hjem igjen nå! Å det er deiligHvorfor står det klipsch i signaturen din nå??
Mvh
Andreas
Tror det skal stå The Ultimate sound Experience har sånn Kina greier jeg også har Kina amp på de også jeg daÅssen Klipsch??Fordi det er Klipsch jeg spiller på vel Har kommet hjem igjen nå! Å det er deiligHvorfor står det klipsch i signaturen din nå??
Mvh
Andreas
Forran står det bare Klipsch og bak er de merket Ref. ultimate sound og noe usa og china greier.
Litt usikker men tror kanskje de heter Klipsch Ref ultimate sound
Kan minne litt om mine mk2 ?De ser sånn ut!
Denne nytes nå (mitt favoritt øl)
Kan minne litt om mine mk2 ?De ser sånn ut!
Da har jeg noe å se frem til en gang jeg kommer over den!Denne nytes nå (mitt favoritt øl)
Leffe Blond er blandt mine favoritter også, men har du smakt Leffe Tripel? Den er helt fantastisk, og mye bedre enn Blond. Synd de ikke har den på Polet.
Det har du rett i Det går i Hansa Pilsner som jeg kan kalle hverdags favorittenEnda godt, litt kjipt å måtte plassere høytalerne i forhold til kablene og ikke omvendt Går ut ifra at unge lovende Cardas har en øl i glasset i kveld også?
Ardbeg Alligator er aldri feil.Mye øl her (noe jeg forøvrig også er veldig glad i), men etter et par dager med flytting - så er det godt å sette seg ned og nyte denne Vis vedlegget 209539
Sto det ikke ett par Peak ht der tidligere?
Takk for at du vil teste litt for meg må jeg si
alltid like hyggelig med besøk fra deg Andreas!
Eichmann kommer med mye spennende fremover, og vi har tatt in Quiessence Serien som spiller fantastisk til en "rimelig" penge.
Mye øl her (noe jeg forøvrig også er veldig glad i), men etter et par dager med flytting - så er det godt å sette seg ned og nyte denne Vis vedlegget 209539
Aaaahh, så det var der Dais'en havnet, lurte litt på hvem som slo til på'n...Etter jeg hadde vært innom Tom Egil på Endpoint Audio kjørte jeg en tur innom creed.
Han har invistert i litt nytt utstyr Denne er ikke helt feil!
Nottingham Analogue Studio DAIS
Ble du overasket?Aaaahh, så det var der Dais'en havnet, lurte litt på hvem som slo til på'n...Etter jeg hadde vært innom Tom Egil på Endpoint Audio kjørte jeg en tur innom creed.
Han har invistert i litt nytt utstyr Denne er ikke helt feil!
Nottingham Analogue Studio DAIS