Mobil for SMS

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Hallo.

Den deilige telefonen min, Samsung E730 begynner å bli litt sliten - Den skrur seg av av seg selv innimellom. Knappene på den er helt fantastiske å skrive sms med - Finnes det noen nye telefoner som har store, deilige, breie, flate knapper som jeg kan vurdere å kjøpe? Jeg synes at stort sett alle nye telefoner har veldig dårlige knapper..?

Touch screen, keyboard, små knapper og denslags er helt ubrukelige for meg, da jeg er en veldig dreven sms'er.

Slik ser min nåværende telefon ut - Se på de fantastiske knappene! :

Så.. Hjelp? Finnes det en telefon med supre knapper? Jeg bryr meg ikke noe særlig om tekniske finesser, men det er jo sikkert greit å ha litt moderne saker..?

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Doro? Nei, fy så useriøs du er.

Nå har bildet i det første innlegget mitt forandret seg også! Makan.. Det er jo ikke sånn den ser ut.

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Ja, det er sånn den ser ut. Den ultimate telefon. Like fast i fisken som alltid, selv etter hundretusenvis av sendte sms.

room

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2008
Antall liker
373
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
0
Hadde en sånn e700 for noen år siden. Var veldig fornøyd med den. Lager ikke Samsung slike typer telefoner enda?

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
room skrev:
Hadde en sånn e700 for noen år siden. Var veldig fornøyd med den. Lager ikke Samsung slike typer telefoner enda?
Nja.. J400 er jo et alternativ - Men jeg hadde håpet på en litt mer spenstig sak, da knappene på denne er litt sånn halvveis..

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Antall liker
1.936
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
Nokia 3110 har jo store fine taster? Ikke noe spesielt med tlf, men helt grei!

OT: Fatter ikke hvordan du kan mene samsung er gode og skrive på ???, er selv en dreven sms'r og har hatt en samsung i 2mnd nå og den skal byttes ut ASAP :D

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Antall liker
2
Blir det ikke bedre med en mobil med fullt qwerty-tastatur? Hvis man skriver MYE sms?

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
LydMekk skrev:
Blir det ikke bedre med en mobil med fullt qwerty-tastatur? Hvis man skriver MYE sms?
Nei, det tror jeg ikke. De tastaturene er så små. De store mannefingrene mine passer ikke på de tastaturene.. Dessuten skriver jeg voldsomt fort på telefonen. Det er mange som kommenterer det når de ser meg skrive for første gang. Det går så det suser, faktisk!

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
pahf skrev:

OT: Fatter ikke hvordan du kan mene samsung er gode og skrive på ???, er selv en dreven sms'r og har hatt en samsung i 2mnd nå og den skal byttes ut ASAP :D
Nevnte Samsungtelefon er fantastisk å skrive på. Knappene er tighte og deilige, har perfekt størrelse og trykkfølsomhet. Jeg har prøvd mange andre telefoner (lånt kamerater sine for å teste), og ingen er i nærheten av å være så herlige å skrive på som E730. Dessverre.

T

Tølper

Gjest
AlexanderK skrev:
pahf skrev:

Nevnte Samsungtelefon er fantastisk å skrive på. Knappene er tighte og deilige, har perfekt størrelse og trykkfølsomhet. Jeg har prøvd mange andre telefoner (lånt kamerater sine for å teste), og ingen er i nærheten av å være så herlige å skrive på som E730. Dessverre.
Nokia 8800 kanskje?

room

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2008
Antall liker
373
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
0
Mye stæsj men kanskje ikke nok teknologi i forhold til prisen. Men knappene er vel gode da har jeg skjønt. (8800)

Brombrom

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.11.2005
Antall liker
18
De fleste nye Samsung tlf. av "skyvetypen" har rimelig store knapper så jeg tror ikke du trår feil om du holder deg til Samsung :).

Når det er sagt så savner jeg dypt min E730 selv, den forsvant for snart 2 mnd. siden. Hadde den i nesten 3 år (beste tlf. jeg har hatt), har ikke funnet noen tlf. som tiltaler meg med hensyn til byggekvalitet og størrelse i ettertid, synd....

Tror faktisk at de selges enkelte plasser i utlandet ennda...

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.072
Torget vurderinger
0
Min kjære og trofaste Siemens M65, :-* den som tåler "alt", har dessverre fått alvorlige tegn på alderdomssvekkethet. Slår seg seg av og kan være vanskelig å gjennopplive. Den er vel ca 4-5 år gammel, har gjennomgått flere transplantasjoner, deriblandt en hjerte-lunge transplantasjon. Fruens som var mye, mye, mindre brukt var donor. Men dessverre nå er det slutt. :'( Nå har den fått den siste olje og vi venter bare på slutten. Det har vært en meget god telefon og jeg er veldig godt fornøyd med den. Sikkert derfor det ikke lages slike lenger. :-\ Så her på torsdag gikk jeg hen og bestillte ny; en Nokia M95 8MB. Den har i følge Postens sporingstjeneste passert Oslo på vei nordover, så den burde ( kryss fingre & tær ) være framme på tirsdag eller onsdag. Morro med nye ting, men det gjenstår å se om jeg blir like glad i den som jeg er i min kjære Siemens. :-\

Topp Bunn