Mobiltelefon og lesebrett Mobiltelefonbruk

• Trådstarter Jim.I.Hendriksen
  • Startdato
J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
Sjekket på "min side" hos leverandøren min av mobile tjenester; bruk siste kvartal (Mars, April og Mai) 26,96,-. Brukt 2 min. av 100 gratis minutter siste mnd. Burde jeg gremmes eller skryte?

Nokiaen min er fra 2001 i tillegg, tror man kan ta bilder med den. SMS også. Må også legge til at jeg ikke har fasttelefon. Jeg foretrekker å se folk i øynene når jeg snakker med dem mao....

Og mail til de som gjelder...og som ikke bor her.

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Antall liker
1.533
Torget vurderinger
4
Ops, du er mere "akterutseilt" en meg :cool:
Jeg var vel der for nøyaktig to år siden.
Da kjøpte jeg meg en mobil med stor skjerm og kjekke funksjoner jeg aldri bruker.
Nytt abbonemang måtte jeg også ha, må vite.
1 GB data i måneden, jeg bruker kanskje 200MB på en "travel" måned.....

C

cruiser

Gjest
Jeg bruker banzai og har 100gb datatrafikk, bruker 80-90% av denne

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.422
Torget vurderinger
4
Nesten rart dere to har funnet veien hit til hifisentralen på internettet....

J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
Var innom en slik butikk som selger slikt for jeg trodde i et svakt øyeblikk at en sånn smart tlf. var noe man trengte ellers så var det bare å gi opp det meste her i livet. Han glatte unge fyren i fine klær jabbet og jabbet om disse som jeg kunne velge mellom og alle disse fabelaktige funksjonene som man ikke klarte seg uten. Jo lengre det gikk jo mer overbevist ble jeg...dette var ikke noe for meg. Jeg kastet bort både hans og min tid. Tingen er at jeg totalt uinteressert i slike ting, jeg skjønner dem ikke heller. Og jeg lever meget godt med det. Sannsynligvis bedre enn med en slik i lommen.

Sist redigert:

Wishmaster

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2002
Antall liker
3.628
Torget vurderinger
1
Inspirert logget jeg meg også inn på mine sider og fant ingen ringeminutter, men 11 sms til den nette sum av 1,47. Overraskende var det også litt datatrafikk, dog bare 17 KB til den beskjeden sum av 0,- (men hvor det kommer fra er et annet spørsmål). Alt dette i løpet av mai, som sannsynligvis er en gjennomsnittmåned sånn sett.

PS, har heller ikke fasttelefon. :)

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
7.297
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
4,5 timer og 3,5Gb i mai på mobilen. Jeg har ISDN fasttelefon og (pga bedriften), men der har jeg planer om å bytte til IP-telefoni. Har allerede kjøpt ny hustelefon/sentral, som støtter ISDN, IP-telefoni og analog. Genialt apparat ☺

Topp Bunn