S
svk
Gjest
lenge siden jeg har brukt god klokkene. ser ikke ut som onplus og e5 er en god match. bare støy og harking. måtte dra fram min gamle iphone5. tipper dette er software relatert til oneplus
|
Blir det nettbrett til meg engang så velger jeg Huawei, de er så pene og har så fin skjerm..har også et Lenovo 10" brett. kosta 1000kr. er i treigeste laget. TAB A er en bedre opplevelse
Har du sett i utvikler alternativene og nedtrekkskuffen når du kobler til?ikke bt problemer. men usb problemer. har best otg adapter. får prøve det først.har 2 usb innganger på e5. om ikke så får jeg kjøpe ny forsterker
Hva står det når du tar nedtrekk av skjermen med USB?har ikje tuklet under utvikler innstillinger
Gå inn på Utvikler og se om du finner LYDKILDE....prøvde det igår. kunne velge midi, filoverføring, kun lading.
pluss noen andre.
prøvde alle
Jr har kjøpt nye IPhone Xs Max og jeg må nok innse at den tar bedre bilder enn min kjære LG V30....... Men så var det vidvinkel og Quad DAC da....Har no fått brukt lg v30 ei stund og er veldig fornøgd . knappen på baksida tar litt tilvenning ellers fungerer den supert. Samenligner den en del med Huawei pro og iphone x som mine kollegaer har og konseus er vel at enten er lg et godt kjøp eller so har dei betalt alt for mykje for sine![]()
Ja bildene er veldig bra , både på Iphone og Huawei pro , men vi kom vel fram til at det var vel kanskje ikkje helt verdt prisen vs lg . For min del var vel lyden også utslagsgivende vs nokia sin tilsvarende modell .Jr har kjøpt nye IPhone Xs Max og jeg må nok innse at den tar bedre bilder enn min kjære LG V30....... Men så var det vidvinkel og Quad DAC da....Har no fått brukt lg v30 ei stund og er veldig fornøgd . knappen på baksida tar litt tilvenning ellers fungerer den supert. Samenligner den en del med Huawei pro og iphone x som mine kollegaer har og konseus er vel at enten er lg et godt kjøp eller so har dei betalt alt for mykje for sine![]()
![]()
![]()
Gratulerer så mye med rå mobil [emoji846], håper du kommer med rapport om erfaringer..Jr har kjøpt nye IPhone Xs Max og jeg må nok innse at den tar bedre bilder enn min kjære LG V30....... Men så var det vidvinkel og Quad DAC da....Har no fått brukt lg v30 ei stund og er veldig fornøgd . knappen på baksida tar litt tilvenning ellers fungerer den supert. Samenligner den en del med Huawei pro og iphone x som mine kollegaer har og konseus er vel at enten er lg et godt kjøp eller so har dei betalt alt for mykje for sine![]()
![]()
![]()
Det er ikke jeg, men sønnen, som har kjøpt Xs Max.Gratulerer så mye med rå mobil [emoji846], håper du kommer med rapport om erfaringer..Jr har kjøpt nye IPhone Xs Max og jeg må nok innse at den tar bedre bilder enn min kjære LG V30....... Men så var det vidvinkel og Quad DAC da....Har no fått brukt lg v30 ei stund og er veldig fornøgd . knappen på baksida tar litt tilvenning ellers fungerer den supert. Samenligner den en del med Huawei pro og iphone x som mine kollegaer har og konseus er vel at enten er lg et godt kjøp eller so har dei betalt alt for mykje for sine![]()
![]()
![]()
Spennende..