Høvding, hvis det finnes regler som forbyr folk å gjenta seg selv i det uendelige uten å bli moderert, hvordan forklarer du da at dette åpenbart ikke gjelder i kabelsiskusjonstrådene? Der har folk ikke gjort annet ukentlig de siste tolv årene, og der er det så å si ikke en moderator å se....
Kabeltråder er som en flamme i en tørr skog - uansett hvor mye vann du kaster på, så fortsetter det å brenne. Det betyr ikke at vi ikke prøver, og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har kommet med ulike oppfordringer i kabeltråder.
Når det gjelder denne tråden så tolker jeg det som at enkelte misliker Bjorn (moderator) sine innlegg i Hegel-tråden, men alt jeg har funnet så langt er hans mening om produktet, og det er ingenting som hindrer en moderator å komme med sin mening. Han går ikke til angrep på noen person, og han bryter ingen regler. Alt han gjør er å snakke om at Hegel HD-30 ikke har analoge innganger, og ergo ikke kan anses som en fullverdig forforsterker. Moderatorene har full rett til å delta i diskusjoner og komme med sine meninger, men det ville muligens stilt seg litt annerledes hvis det var undertegnede som gjorde det samme da jeg sjelden/aldri blander meg inn i selve diskusjonene.
MI-tråden blir også nevnt, og her er det en gitt sak som en gitt person ønsker å dele med de andre brukerne, men saken er lagt frem (flere ganger), og jeg klarer ikke å se hva mer som kan komme ut av det. Jeg oppfordret til å ta saken til rette instanser, og la en vennetråd fortsette blant de som faktisk er venner av merket. Jeg forstår veldig godt frustrasjonen som oppstår rundt det faktum at en avtale ikke har gått slik den skal, men det er ikke Hifisentralen sin feil, og vil tillot faktisk at saken ble fremlagt, men et sted må nok være nok.
Hvis det er noe jeg har gått glipp av eller ikke forstår, så er det lov å opplyse meg.
Mvh
Høvdingen