Kabeldragern
Hi-Fi freak
Fikk meg en rapp (og 1 poeng! ) for å ha tatt igjen i en opphetet debatt for noen år siden. Èn på over 10 år - såpass må det vær!
om pålogget:Hvor og hvordan ser man om man har noen riper i lakken?
171 ganger flere mottatte enn gitte Liker. Soleklar advarsel!om pålogget:Hvor og hvordan ser man om man har noen riper i lakken?
klikk på navnet ditt til høyre for "Velkommen"
da kommer det opp en horisontal meny....der "advarsler" er et av flere valg.......
TVI-TVI
mvh
Leif
Ja, du er deg selv LIK Tomz...171 ganger flere mottatte enn gitte Liker. Soleklar advarsel!om pålogget:Hvor og hvordan ser man om man har noen riper i lakken?
da kommer det opp en horisontal meny....der "advarsler" er et av flere valg.......
TVI-TVI
mvh
Leif
Så for å kalle en spade for en spade.Når en leser innlegg # 28 og 31 viser det hvor langt ned dette har sunket.
Tull og tøys? Det kvalifiserer vel til advarsel? ...da må dere sjekke innboksen deres en gang til. Jeg sendte dobbel henvendelse ved hjelp av "rapporter innlegg knappen" 7.10 samt 8.10. Dette tillegg til direkte henvendelse via kontakt oss 8 eller 9.10Tull og tøys. Vi reagerer på alle henvendelser.Jeg har i det siste rapportert personangrep 3 ganger. Ikke fått svar engang og ingenting er foretatt seg av moderator.
Synd det er Link politiet som prioriteres.
Merker en til hardning i diskusjoner her inne, samt at flere gamle brukere trekker seg tilbake. Er det slik dere vil ha det?
(oppfør dere som apekatter så lenge dere ikke legger ut linker på feil sted)
Ja - er sikkert en subjektiv opplevelse, men ja der er forskjeller.For en stund tilbake linket jeg til en Finn annonse, i en diskussion om tullete prissetting. Samme kveld lå det en advarsel fra moderator i postkassen, med instruks om at slik linking ville HFS ha seg frabedt. Skulle likt å vite om alle de linker som til enhver tid finnes på Sentralen blir behandlet på samme måte. Jeg er ikke spesielt hårsår, men etter å ha fått en advarsel, ser jeg at jeg er mere restriktiv med bruk av linking. Er det forskjellsbehandling på HFS??
Steen
Bare en generell bemerkning. At et medlem rapporterer inn innlegg så er det ikke sikkert at mods anser det som regelbrudd. Her vil det dessverre alltid være mulighet for tolkning. Regelverket er ikke perfekt men ganske bra
Ja vi vet det er forskjellige meninger her. Vi er langtfra perfekte men gjør så godt vi kan.
Tull og tøys? Det kvalifiserer vel til advarsel? ...da må dere sjekke innboksen deres en gang til. Jeg sendte dobbel henvendelse ved hjelp av "rapporter innlegg knappen" 7.10 samt 8.10. Dette tillegg til direkte henvendelse via kontakt oss 8 eller 9.10Tull og tøys. Vi reagerer på alle henvendelser.Jeg har i det siste rapportert personangrep 3 ganger. Ikke fått svar engang og ingenting er foretatt seg av moderator.
Synd det er Link politiet som prioriteres.
Merker en til hardning i diskusjoner her inne, samt at flere gamle brukere trekker seg tilbake. Er det slik dere vil ha det?
(oppfør dere som apekatter så lenge dere ikke legger ut linker på feil sted)
Er det virkelig slik?Det er ikke bare dagsform, det kommer også på hvem, enkelte får lettere advarsler enn andre.
Hele innboksen min er nesten full av advarsler og jeg synes ikke at jeg har vært verre enn enkelte andre på forumet.
Jeg aner ikke om jeg har blitt moderert vekk eller ikke, men det var jo nå et direkte svar på at du regelrett skrev til alle som var uenige med deg var besserwissere med sure oppstøt hvorav ingen kom med sure oppstøt men skrev veldig saklig og begrunnet hvorfor XA7ES ikke var det knallkjøpet du mente det var. Så jeg står for at det ikke var "oss" som kom med sure oppstøt, og om noen gjorde det, så var det deg selv. Jeg skrev så videre at du burde ta deg en bolle, noe jeg anser som helt innafor etter innlegget ditt.. Men at du gidder å hisse deg opp over en sånn liten filleting, det er utrolig. Men forsovet "well played", du fikk moderator til å fjerne et helt legitimt innlegg. Moderator: have som balls next time, please.Det begynte med; Her er det ikke andre en du som kommer med sure oppstøt og er bitter....eller noe lignende. Husker du?Jeg har ikke fjernet eller "sensurredigert" noe innlegg.PS; takk for at du fjernet personangrep innlegget ditt av 8. d.m.. Du skal få fredsprisen)
Ble rapportert til høvding; Les mer om det her; http://www.hifisentralen.no/forumet.../76040-moderators-dagsform-3.html#post1894965
Edit, Og det var min første rapportering her inne
Kommer ikke opp noe om advarsler som eget valg. Kanskje det bare gjelder de som har fått slikt?om pålogget:Hvor og hvordan ser man om man har noen riper i lakken?
TVI-TVI
mvh
Leif
Der var du ved sakens fakta; """"skrev til alle"""", dette er noe annet enn deg som angriper meg direkte i et person angrep!Jeg aner ikke om jeg har blitt moderert vekk eller ikke, men det var jo nå et direkte svar på at du regelrett skrev til alle som var uenige med deg var besserwissere med sure oppstøt hvorav ingen kom med sure oppstøt men skrev veldig saklig og begrunnet hvorfor XA7ES ikke var det knallkjøpet du mente det var. Så jeg står for at det ikke var "oss" som kom med sure oppstøt, og om noen gjorde det, så var det deg selv. Jeg skrev så videre at du burde ta deg en bolle, noe jeg anser som helt innafor etter innlegget ditt.. Men at du gidder å hisse deg opp over en sånn liten filleting, det er utrolig. Men forsovet "well played", du fikk moderator til å fjerne et helt legitimt innlegg. Moderator: have som balls next time, please.Det begynte med; Her er det ikke andre en du som kommer med sure oppstøt og er bitter....eller noe lignende. Husker du?Jeg har ikke fjernet eller "sensurredigert" noe innlegg.PS; takk for at du fjernet personangrep innlegget ditt av 8. d.m.. Du skal få fredsprisen)
Ble rapportert til høvding; Les mer om det her; http://www.hifisentralen.no/forumet.../76040-moderators-dagsform-3.html#post1894965
Edit, Og det var min første rapportering her inne
Du tar den tydeligvis ikke;Det er altså greit at du kaller en nøye definert gruppe mennesker tullinger, men så snart noen kaller deg en tulling (ikke det engang, kun det å snu din egen ordlyd på deg selv), så skal du grine og få innlegget slettet pga. "personangrep". Seriøst, ta deg en bolle og ikke drit deg ut enda mer.
Gjerne hvordan medlemmers dagsform er rundt midnatt i helgene etter noe alkoholkonsum. Tipper det blir skrevet mye rart der, som mange ikke kan stå inne for dagen etter..Hva med en tråd om medlemmers dagsform?
Jeg prøvde å skrive på nynorsk en gang. Det var eksamen 3 året på vgs. Skrev vanlig bokmål, så la jeg til a på slutten av alle ord. Fikk en toer og jeg hadde flere feil på nynorskstilen enn jeg hadde på spansktentamen... For ikke å være for off-topic så synes jeg det er for mange tråder om selve forumetNo skal eg ikkje seie for mykje om dette med irettesttingar,....men prøv å skrive på nynorsk. Eg trur det kan vere lurt.
A-infinitiv er sterkt overvurder. Sjølv er eg nordvestlending, og brukar e-infinitiv. Eg har ei slags kjensle av at det er meir forsoneleg og imøtekommande. Men sogningar og hardingar er sikkert ikkje einige med meg.Jeg prøvde å skrive på nynorsk en gang. Det var eksamen 3 året på vgs. Skrev vanlig bokmål, så la jeg til a på slutten av alle ord. Fikk en toer og jeg hadde flere feil på nynorskstilen enn jeg hadde på spansktentamen... For ikke å være for off-topic så synes jeg det er for mange tråder om selve forumetNo skal eg ikkje seie for mykje om dette med irettesttingar,....men prøv å skrive på nynorsk. Eg trur det kan vere lurt.