Hvilke tenger fra ebay ?
Mvh
KJ
Jeg kjenner igjen selve tangen. Det er en god tang som blant annet leveres med RJ45-adaptere og en hel haug med andre adaptere. Det virker som om disse prises alt fra noen hundre til mange tusen for selve tangen som i bunn og grunn er lik. Jeg har brukt samme tang til RJ45 og BNC gjennom jobb for mange år siden, og det var aldri problemer med verken tang eller kjefter. Jeg gjorde den gangen et søk (dette var før Google) for å finne rimelige varianter, og det viste seg å være ekstreme prisforskjeller den gangen også.620x 2.54mm Wire Jumper Housing Pin Connector+Terminal Crimping | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for 620x 2.54mm Wire Jumper Housing Pin Connector+Terminal Crimping at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Kan bekrefte at den gjør jobben bra . Anbefalesuniversal CRIMPING TOOL mini micro Molex KK ZH JST XH SL AMP TYCO ENGINEER PA-20 | eBay
JST Crimp Series …BD BH BHM BHS BHT BL CZ CZW EH EL GH HL HM JFA JWPF KRW LC LV MWP NHY NV NVA OTZ PA PAD PAL PH PHD PN PND PNI PUD RA RCY RE RIZ RWZ SAN SBN SCN SH SHD SHL SHLD SL SM SV SZN VA VB VH VL VU VYH XA XAD XH XL XM XMA YL YLH YLN ZE ZH ZL ZM.www.ebay.com