NICE
Vedlegg
-
27.9 KB Visninger: 1.514
-
75.8 KB Visninger: 1.571
G.A.G. skrev:Fine bilder! SPX passer meget bra inn i den tv-stuen!
Mvh
Andreas
Kan bare anbefale å få lyttet til en eller flere av modellene. De er jo bygget rundt samme grunnprinsippene, og med samme lydfilosofi. Lydbildet vokser i takt med størrelsen på både rom og høyttaler.gismo skrev:Mange flotte bilder av meget gode HT
Syns disse ser meget spennende ut, og må se etter å få hørt noen av de mer moderate modeller, f.eks SP3 / SPI
gismo
Gismo han jeg solgte mine EPS til må høyst sannsynlig selge da han har flyttet til en liten leilighet. Om det er interessant kan jeg formidle kontaktinfo., her får du MYE Montana for pengene...send meg i så tilfelle en PMgismo skrev:Mange flotte bilder av meget gode HT
Syns disse ser meget spennende ut, og må se etter å få hørt noen av de mer moderate modeller, f.eks SP3 / SPI
gismo
Futt og fart i toppen: Er det nye høyttalere kan det være de trenger mer innspillingstid for å "løsne". Min erfaring er at jeg får det jeg ønsker i toppen, verken for lite eller mye. Montana er i bunn og grunn veldig nøytrale. Du kan ev. prøve å tune litt med kabler. Vinkling og korrekt høyde i forhold til lytteposisjon er likevel enda viktigere etter min oppfatning. Dette er lett å justere / endre.staker skrev:Takker for det
Etter å ha hatt dem i hus noen mnder, er jeg lydmessig meget happy.
Det eneste jeg lurer på er om noen fler enn meg savner litt mer futt og fart i toppen?
Lydbildet er jo enormt, og bassen er en glede. Kan det være at diskant og mellomtone trenger å bli ristet litt mer "løs" for at dette skal bli ennå bedre?
Har en kamerat som har et par seas millienium diskaner som har fått realt deng, disse spiller vesentlig bedre enn et annet par han har som han har vært mer forsiktig med.
Da er mail sendt, så da får man bare vente og se hva det blir tilMman skrev:Send Morten hos Highend en mail, er usikker på hva disse ligger på
Mman
Hei!McKjell skrev:Da har jeg fått tilsendt prislista Sånd det kan se utt, så er det SPI jeg er mest inntresert i, denne hadde en prislapp på 44 990,- Så skall ikke se bort ifra att det blir en tur til Nøtterøy på vårparten
Noen som vet vekten på SPI?
Og er det noen som har erfaring eller formening om hvordan "Vincent SP911 pluss" vil fungere sammen med Montana....
Mvh
Hei.Olympia skrev:Hei
En kollega av meg har kjøpt SPI. Spiller på MacIntosh. Låter kanonbra!!
Se på forumet og finn Vestfold Lydlaug. Der finner du en kar som heter G.A.G.
Han har sikkert litt gode tips på hva du bør bruke. jeg kan sende ham link hit så svarer han sikkert her.
PS - du må gjerne ta en titt på mitt anlegg her http://avforum.no/minhifi/show.php/Olympia
Der vil du se mine bakhøyttalere SP3 som også er fantastisk gode. Tror Highend har ett likt sett i sort pianolakk på lager. De er billigere, men veldig gode. SPI er dyrere, men også lydmessig kanskje hakket over SP3....men begge alternativer er kanonvalg.
Gratulerer med Roy sine gamle HT... har hørt de et par ganger, så jeg vet sånn sett hva du har fått i hus, ikke rart du er fornøyd ja Ønsker deg masse lykke tilAmpzilla skrev:Hei Montanas venner. Da henger jeg meg på her, er nylig blitt eier av Montana XPS Signature. Fantastisk lyd. Legger ved et litt dårlig bilde.
Ampzilla
Flott anlegg du har, men likte bilen din bestTa en kikk på det nye lytterommet mitt: AVforum.no - Olympia's HiFi
Skal få lagt ut noen nye bilder her også.
Ta en kikk på det nye lytterommet mitt: AVforum.no - Olympia's HiFi
Skal få lagt ut noen nye bilder her også.