Ønsker anbefaling MORSOMME ANNONSER PÅ NETTET AKKURAT NÅ!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    5.537
    Antall liker
    3.713
    Torget vurderinger
    96
    Da må vi bare konstantere forskjellig humor. (y)

    Denne er i Sveinung klasse, spør du meg. Totalt udokumenterte prestasjoner og høy pris. Spesiell presentasjon generelt.
    Finnes jo vektilpasset sorbothane til 10del av prisen som er veldokumentert.

    Men det er vel ikke alle som mener Sveinung er morsom heller.:ROFLMAO::ROFLMAO:
    Jeg har lest annonsene hans og det finnes ikke den minste antydning til likhet med vrøvlet til Sveinung. Alt er helt saklig fremstilt og han påberoper seg ikke på noe vis i å ha laget noe totalt revolusjonerende. God norsk skriver han også. Han har lagt ut videoer som viser virkning og hvordan føttene oppfører seg. Enhver hifikabel reklame er mye mer usaklig enn dette. Det står ikke om prisen er for 4 stk. føtter eller pr. stk. Dermed blir det vanskelig å bedømme. Å poste de annonsene i denne tråden er så grov skivebom som det er mulig å få til. Tror du er helt alene om å mene at dette er det minste morsomt.

    I en annonse på finn har han en kort beskrivelse av materialer som er brukt:

    Lages i karbonfiberforsterket petg og termoplastiske elastomerer.

    Produkttest: https://youtube.com/shorts/AvVpJiUqKY8?feature=share (for LP-Spiller føtter, men har gjort samme test med disse).

    Omkrets 60mm
    Høyde: 40mm (komprimert).
     
    Sist redigert:

    Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    5.537
    Antall liker
    3.713
    Torget vurderinger
    96
    Sendte han en post, han svarte på 3 min. Prisen er for 4 stk. Hvis 1500 kr er fryktelig dyrt for 4 stk. custom made antivibrasjonsføtter med mer enn greit utseende og lett beviselig effekt, ja da er jeg paven av Roma!

    Her er et utdrag fra annonse på finn, meget sympatisk spør du meg:

    Dette er eget design, og produseres av meg. Jeg har riktignok ikke tilgang på så avansert utstyr som f.eks isoacoustics, men jeg er så sikker på at du blir fornøyd at hvis det skulle vise seg at de ikke står til forventing så får du full refusjon mot at de sendes i retur i samme stand som da du fikk dem. Jeg betaler returen for deg.

    Lages i karbonfiberforsterket petg og termoplastiske elastomerer.
     

    Dr_BASS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Innlegg
    4.706
    Antall liker
    1.937
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    bra annonse og bra at noen tør å mekke noe sjæl. Hadde det ikke vært for at jeg har dempeføtter allerede skulle jeg ha testet de ut
     

    HasseBasse

    OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    8.028
    Antall liker
    20.205
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Tenker mere på, at alle målingerne i annonsen ser ut til å komme fra TEMU-appen, der 4 vibrasjonsdempende
    føtter til en vaskemaskin koster 50,- kroner.
    I den sammenliknikningen er vel 1500,- kroner prissat lik kabelprodusentene.
    Men kanskje, jeg ta´r feil.
    De fleste vet, hva det koster å få utført skikkelige, dokumenterbare målinger, så for meg likner det, at han
    har funnet ett billigt kinesisk produkt og bare ganget opp prisen.
    Men igjen..... Jeg kan jo ta feil her ;)
     

    Dr_BASS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Innlegg
    4.706
    Antall liker
    1.937
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    jeg kjøpte to par med svs føtter til subwooferne mine til 1500 pr sett. Er vel ikke så ille det
    Vaskemaskinføtter har jeg testet og de er for stive
     

    Polka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Innlegg
    5.537
    Antall liker
    3.713
    Torget vurderinger
    96
    Tenker mere på, at alle målingerne i annonsen ser ut til å komme fra TEMU-appen, der 4 vibrasjonsdempende
    føtter til en vaskemaskin koster 50,- kroner.
    I den sammenliknikningen er vel 1500,- kroner prissat lik kabelprodusentene.
    Men kanskje, jeg ta´r feil.
    De fleste vet, hva det koster å få utført skikkelige, dokumenterbare målinger, så for meg likner det, at han
    har funnet ett billigt kinesisk produkt og bare ganget opp prisen.
    Men igjen..... Jeg kan jo ta feil her ;)
    Det kan godt hende at de er noe overpriset, men med tanke på at dette er i hifi segmentet så er det ikke så ille. Han må jo bruke en del tid på å lage dette også. Man kan selvsagt kjøpe sorbothane føtter til en rimeligere pris, men de ødelegger alt underlag de settes på. Forsøker man å sette filt under blir dette bare søl etter en stund.
     

    Dr_BASS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Innlegg
    4.706
    Antall liker
    1.937
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
     

    Hønndjevelen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Innlegg
    7.141
    Antall liker
    7.774
    Sted
    Oslo
    Har DJ slitte SL1200 steget såpass i pris at de finansier 2 uker på Kypros med dragen?
     

    Steinar.Sv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2019
    Innlegg
    2.000
    Antall liker
    4.772
    Torget vurderinger
    1
     

    Twsts

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.08.2015
    Innlegg
    457
    Antall liker
    412
    Sted
    Bodø
    Torget vurderinger
    5
    Det hevdes at disse vintage skoene tråkker bedre enn de moderne. Mer organisk på en måte og fri for digitale artifakter i sålen.
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.331
    Antall liker
    3.680
    Torget vurderinger
    1
    Det hevdes at disse vintage skoene tråkker bedre enn de moderne. Mer organisk på en måte og fri for digitale artifakter i sålen.
    Bedre bånndrag og oppløsning, rett og slett mer analog enn moderne sko!
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.822
    Antall liker
    5.471
    Sted
    Holmestrand
    Bikini er i Stillehavet, og Bimini er i Karibien. :geek:
    På den annen side er motoren overhalt så nylig som for 18 år siden, så den er jo praktisk talt som ny.
    Ja, og k og m er naboer på tastaturet, så muligheten for en trykkleif er absolutt til stede....
    I tillegg til at dagens mennesker ofte har et rimelig lavt presisionsnivå.
    :cool:
     

    pedal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    5.474
    Antall liker
    3.290
    Torget vurderinger
    1
    Da må vi bare konstantere forskjellig humor. (y)

    Denne er i Sveinung klasse, spør du meg. Totalt udokumenterte prestasjoner og høy pris. Spesiell presentasjon generelt.
    Finnes jo vektilpasset sorbothane til 10del av prisen som er veldokumentert.

    Men det er vel ikke alle som mener Sveinung er morsom heller.:ROFLMAO::ROFLMAO:
    Tenker mere på, at alle målingerne i annonsen ser ut til å komme fra TEMU-appen, der 4 vibrasjonsdempende
    føtter til en vaskemaskin koster 50,- kroner.
    I den sammenliknikningen er vel 1500,- kroner prissat lik kabelprodusentene.
    Men kanskje, jeg ta´r feil.
    De fleste vet, hva det koster å få utført skikkelige, dokumenterbare målinger, så for meg likner det, at han
    har funnet ett billigt kinesisk produkt og bare ganget opp prisen.
    Men igjen..... Jeg kan jo ta feil her ;)
    Tenk å lire av seg så mye negativitet basert på overfladiske antakelser.

    Faktum er at disse lages i Norge, med mulighet for individuell fjæring, tilpasset kundens komponenters vekt. Målinger er foretatt av han. Prisen er for et sett à 4 og dekker mva og frakt (kr 39,-). Altså meget moderat, hensyntatt tiden han bruker på hver kunde. Så har han også dette som et hobbyprosjekt. Hva er det her å ikke like?
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.822
    Antall liker
    5.471
    Sted
    Holmestrand
    Tenk å lire av seg så mye negativitet basert på overfladiske antakelser.

    Faktum er at disse lages i Norge, med mulighet for individuell fjæring, tilpasset kundens komponenters vekt. Målinger er foretatt av han. Prisen er for et sett à 4 og dekker mva og frakt (kr 39,-). Altså meget moderat, hensyntatt tiden han bruker på hver kunde. Så har han også dette som et hobbyprosjekt. Hva er det her å ikke like?
    Jeg har en solid allergi for bullshit-produkter.

    Denne karen har jobbet litt med et problem han selv opplever,
    og mener at han har funnet en løsning.

    Denne løsningen tilbyr han oss andre for en i denne sammenheng høyst anstendig pris.
    Han tilbyr også pengene tilbake, inkludert frakt.
    Så lenge alt dette stemmer, så må vi vel bare smile forventningsfullt og avvente?
     

    Panama Red

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.08.2009
    Innlegg
    3.218
    Antall liker
    3.731
    Sted
    Landås
    Torget vurderinger
    1
    Et gult lyn som bruker 15 sekunder fra null til hundre.


     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.414
    Antall liker
    83.960
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Et gult lyn som bruker 15 sekunder fra null til hundre.


    Mye info om man søker på "RemJohan"
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.452
    Antall liker
    35.277
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Tanta og onkelen min hadde en slik.
    Jeg kan herved avkrefte noen som helst form for kulhet.
    Tante kjørte for øvrig med beina over kors, og brukte venstre foten til gass og brems.
    Føltes ikke spesielt trygt i en ukul bil. 😂
    Min venn hadde også en slik bil. Makan til skranglekasse skal en lete lenge etter.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn