Nei, men tror jeg har en i garasjen som du kan få.Jommen ikke godt å vite hva det er
Min umiddelbare assosiasjon var Tetris.Bildet hentet fra nybygg Finstad Hageby, Ski.
Er det bare meg som får assosiasjoner til hakekors? (Og lurer på om man får med en ny Tesla ved kjøp?)
Vis vedlegget 1110260
På den annen side, det kunne ha vært værre, mye værre.Kunne kanskje tatt på en t-skjorte
![]()
Båndspiller | FINN-torget
Båndspiller Fabrikat : Tandberg Model: 3600 XD 4 spors Lite brukt ca 20 timer ser ut som " Ny " tross sine 50 år Reimer og gummi hjul er ikke skiftet eller smørt fungerer som den skal Har ikke bruksanvisning Medfølger: 10 bånd de fleste ikke brukt Må helst henteswww.finn.no
Jeg tenkte hakekors før jeg leste teksten din, så ja.Bildet hentet fra nybygg Finstad Hageby, Ski.
Er det bare meg som får assosiasjoner til hakekors? (Og lurer på om man får med en ny Tesla ved kjøp?)
Vis vedlegget 1110260
-også er det visst klasse A... Han vet mer om den enn internetten gjør.Integrert forsterker som trenger nye pærer i tuner delen
![]()
Luxman r-600s klasse a integrert forsterker | FINN-torget
Klassisk 70-tallsforsterker i ren klasse A. Ansett som high end i sin tid, og er fortsatt på meget høyt nivå lydmessig. Den brukes idag på tannoy yorkminster, og av alt jeg har kastet på disse høyttalerne, er r-600s det kuleste jeg har hørt. Forsterkeren nå bytte lysdioder i radiodisplayet, og...www.finn.no
Stiv pris for noe hjemme-mekkBilde 5, er det et kjøleskap eller høyttaleren til Karius og Baktus?
![]()
B&W Selvbygg | FINN-torget
Helt rå høytalere. 3 delefilter i hver høytaler. Også Nautilus filter. Spiller pent, utrolig dynamisk og trykk. Halvt års prosjekt som har kostet alt for mye. Kassene ere utrolig spesielle med sneglehus kammer til bass. Henger utrolig raskt med og trykker bra. Trenger en god del powerwww.finn.no
De er jo helt rå. Også Nautilus-filter da gitt.Stiv pris for noe hjemme-mekk![]()
Rå finish også, som i bokstavelig rå.De er jo helt rå. Også Nautilus-filter da gitt.
Han er dyr i drivt. Passe blærumsossHer er det et potensielt varp - eller kanskje et helvete?
![]()
Ny bror | FINN-torget
Selges fordi jeg vil bytte og oppgradere bror, jeg tar byttehandel.www.finn.no
804SOg om man sammenligner bilde 4
Vis vedlegget 1115194
med bilde 10
Vis vedlegget 1115195
ser man at en del av elementene har fått en behandling som rettferdiggjør en relativt kraftig prisjustering, skulle jeg mene…
Bør spille The Wall godt den da!En østtysk forsterker?
![]()
Threshold S200 Stasi effektforsterker
Selger en klassiker fra Threshold. S200 YTER GODE 2X100 watt. I god stand og spiller flott! Selges 12000krwww.hifisentralen.no
Perfekte til å ligge + swinge i. A.k.a. dirty business.Spenstig stoffvalg i 2025. Nylig omtrukket.
Har de sagt "surprise me" til møbeltapetserer?
![]()
Ekorness stressless original 1974 | FINN-torget
To Ekorness Stressless. Understell i kobber. Stolene er nylig omtrukket hos møbel tapitserer og har ikke blitt brukt etter omtrekk. Fremstår derfor som nye. Perfekt til å sitte, ligge, svinge og sove i. Alle knapper er intakte. Understellet er i god stand - justering av rygg fungerer som det...www.finn.no
Stressless kommer veldig høyt opp på min turn off liste.Spenstig stoffvalg i 2025. Nylig omtrukket.
Har de sagt "surprise me" til møbeltapetserer?
![]()
Ekorness stressless original 1974 | FINN-torget
To Ekorness Stressless. Understell i kobber. Stolene er nylig omtrukket hos møbel tapitserer og har ikke blitt brukt etter omtrekk. Fremstår derfor som nye. Perfekt til å sitte, ligge, svinge og sove i. Alle knapper er intakte. Understellet er i god stand - justering av rygg fungerer som det...www.finn.no
Fin stol selv om den ikke kan benyttes til seriøs lytting
Hvordan hindre noen lukker opp døra å TV-en går i gulvet.Bilde 5, er det et kjøleskap eller høyttaleren til Karius og Baktus?
![]()
B&W Selvbygg | FINN-torget
Helt rå høytalere. 3 delefilter i hver høytaler. Også Nautilus filter. Spiller pent, utrolig dynamisk og trykk. Halvt års prosjekt som har kostet alt for mye. Kassene ere utrolig spesielle med sneglehus kammer til bass. Henger utrolig raskt med og trykker bra. Trenger en god del powerwww.finn.no