Hemispheres
Rush fan (og litt Tool)
surrround
Mer trist kanskjeStor utstoppet Løve Bud mottatt | FINN torget
Stor utstoppet Løve. Utstoppet i Norge. Alle papirer Alke Cites papiere medfølger og kan handles fritt i Norge. Besiktigelse etter avtale. Tar innbytte i Rolex, Breitling, Kunst, wathson, Pushwagner, mmwww.finn.no
Ikke umulig det. Kjenner ikke historien. Den er vel mest trist den kjoleannonsen også, når sant skal siesMer trist kanskje
Joooooh..... Det er da morsomt med kjolemage som ser ut som overleppa til'n Gorgon Vaktmester?Ikke umulig det. Kjenner ikke historien. Den er vel mest trist den kjoleannonsen også, når sant skal sies
Tror dere krokodillen under teppet også er til salgs? Har alltid ønsket meg en utstoppet krokodille foran peisen.Stor utstoppet Løve Bud mottatt | FINN torget
Stor utstoppet Løve. Utstoppet i Norge. Alle papirer Alke Cites papiere medfølger og kan handles fritt i Norge. Besiktigelse etter avtale. Tar innbytte i Rolex, Breitling, Kunst, wathson, Pushwagner, mmwww.finn.no
Og går du lei av å snuble i den hver gang du skal fyre i peisen, så kan du bruke skinnet til å bekle dine høyttalereTror dere krokodillen under teppet også er til salgs? Har alltid ønsket meg en utstoppet krokodille foran peisen.
Vis vedlegget 777009
uff ser litt for tynn og gammel ut...Tror dere krokodillen under teppet også er til salgs? Har alltid ønsket meg en utstoppet krokodille foran peisen.
Vis vedlegget 777009
High End
MARANTZ HI-FI HI-END SUPER STEREOANLEGG
Vellfungerende strøken. MARANTZ ST-563 MARANTZ AT-253 MARANTZ RV-353 MARANTZ SD-463 MARANTZ PM-453 MARANTZ CD-45 hbo 8000krwww.finn.no
En studiekompis av meg er i familie med Kåre Nordstoga, han har visstnok et kirkeorgel hjemme i leiligheten sin.
Er det DJ versjonen, vertikal og med plass til 2 x 7' 45rpm?
Kanskje ikke morsom, men i alle fall sjokkerende..
Første generasjon Emotiva XPA-5, må derfor være minst 10 år gammel.
Kostet 899$ i en tid hvor dollaren lå mellom 6 og 7, så lå på rundt 8500 ferdig importert med frakt/mva.
Selges kr 12.000
Emotiva XPA-5 - 5x200w effektforsterker | FINN torget
Selger en meget pent brukt XPA-5, med svarte lister på siden. Fungerer perfekt, ingen brum eller ulyd, selv tilkoblet horn. Kan høres og sees hos meg før salg. Jeg er første og eneste eier, kjøpt av Emotiva i USA.www.finn.no
Hadde veldig lyst på et Emotia-sett på den tiden, så regnet mye på forskjellige priser og komboer
Det ligger en Accuphase P266 på Finn for 20k nå. En slik hadde jeg for en 14-15 år siden, kjøpt og solgt for 3k den gang.
Ser ut til å være en trend, dette, at utstyr legges ut til priser høyere enn nyprisen var for umph antall år siden.
Det ligger en Doxa 70SE ute på finn nå til syv og en halv høvding......den kostet 7200,- da den kom for 25+ år siden, mener jeg å huske.
Har hatt og solgt den to ganger - en gang på nittitallet og en gang litt innpå 2000-tallet. Begge ganger for 3000,- så jeg er nok blitt lurt.
Da skal jeg legge ut EC AW180 larvikitt-monoblokkene mine for prisen av en litt over middels enebolig i Holmenkollåsen..Kanskje de er som vin, modnes over tid?
Om du ser godt etter og finner en til, så slår jeg til på den prisen der..Det ligger en Accuphase P266 på Finn for 20k nå. En slik hadde jeg for en 14-15 år siden, kjøpt og solgt for 3k den gang.
Skal ikke ødelegge tråden med avsporing, men om du mener vintage a-la 1965-79 ish så er jeg ganske blank. Men fra åtti-nittitallet og utover kan man jo ha flaks:Selv er jeg i gang med å leite opp produkter til et anlegg for minstegutten, og river meg av å til i håret (som ikke er der lenger) over prisene på såkalt vintage utstyr.