TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Vi kalte det sendeplate.Sendeplate har jeg aldri hørt før, skjenebrett pleier jeg å si.
Frisbee – Wikipedia
no.m.wikipedia.org
Vi kalte det sendeplate.Sendeplate har jeg aldri hørt før, skjenebrett pleier jeg å si.
Men ordet equalizer var utrolig nok riktig skrevet! Har sett mange rare varianter av det …Fra finn selgeren "BRUKT GREIER" ...
Kadett spiller selges! Spill av dine gamle kadetter!
Billig humor å gjøre narr av skriveleif, men her ser det ut til at det skal hete kadetter. Helt fair
Kul spiller- Dårlig gjort at Fuji kadetten ikke følger med
Kadett spiller / m radio , høytalere SAMSUNG JC-510 EQ | FINN.no
Kadett spiller / m radio , høytalere SAMSUNG JC-510 EQ | FINN.no
Fordi det norske språk utvannes med engelske og andre utenlandske ord og det prøver man å unngå ved å lage gode norske ord. Her går vi på PØBBNordmenn er skeive ...... Sendeplate
Akkurat som med IT. Hele verden kaller det "Cookie"....... Da må Norge kalle det "Informasjonskapsel"
Ja da....... og Bob Dylan heter garantert BØBBHer går vi på PØBB
BÅBB BÅBBJa da....... og Bob Dylan heter garantert BØBB
Svenskene er verre. Der heter han sikkert Farbror Dylan.?Ja da....... og Bob Dylan heter garantert BØBB
50 Cent i Danmark blir vel da halv tress Cent..
Aner ikke dollarkursen i Danmark desverre50 Cent i Danmark blir vel da halv tress Cent..
Svært mange annonser som kun er et faens irritasjonsmoment.RØVERKJØP - 1000 kr!
Men egentlig 2.000,-. Og blurayspilleren virker ikke.
RØVERKJØP - Denon RBD-X1000 med høytalere og ledninger | FINN torget
Vi selger vårt lydanlegg etter overgang til lydplanke ved flytting. Har kan du gjøre et kupp! Forsterker: Denon RBD-X1000 (https://www.athensproaudio.gr/en/denon-rbd-x1000.html). Kjøpt ny på HiFi-klubben for 10 år siden for 5998,- . DVD/Blueray spiller fungerer dessverre ikke (åpner seg ikke)...www.finn.no
Unnskyld. ;PSvært mange annonser som kun er at faens irritasonsmoment.
Huff, villedende annonse det greiene der.RØVERKJØP - 1000 kr!
Vi selger vårt lydanlegg etter overgang til lydplanke ved flytting. Har kan du gjøre et kupp! Forsterker: Denon RBD-X1000 (https://www.athensproaudio.gr/en/denon-rbd-x1000.html). Kjøpt ny på HiFi-klubben for 10 år siden for 5998,- . DVD/Blueray spiller fungerer dessverre ikke (åpner seg ikke)...www.finn.no
Skjønner ikke helt hvordan senter høyttaleren skal kobles til denne, så 1600,- ??RØVERKJØP - 1000 kr!
Burde kanskje stått RØVERSALG isteden. ;PSkjønner ikke helt hvordan senter høyttaleren skal kobles til denne, så 1600,- ??
Får kanskje med en disk på kjøpet også, siden BD spilleren ikke kan åpnes lenger...
Åpnet linken i Finn-annonsen, og det er ikke merkelig at de ikke kan bruke senter-høyttaler, for den har «virtual surround» og utgang til aktiv subwoofer.Skjønner ikke helt hvordan senter høyttaleren skal kobles til denne, så 1600,- ??
Får kanskje med en disk på kjøpet også, siden BD spilleren ikke kan åpnes lenger...
Sete fødsel?Håper den ikke kom på tvers
Nyfødt badestol gis bort | FINN torget
Nyfødt badestol gis bort. Mangler en sugekopp foran men det er kanskje å få tak i.www.finn.no
Det opplyses at bluray-spilleren ikke fungerer, men at den har fungert tidligere. Ødelagte ting er verd litt ekstra når det har virket tidligere.Skjønner ikke helt hvordan senter høyttaleren skal kobles til denne, så 1600,- ??
Den er faktisk markert som solgt!
Feil. Sendte melding til selger og det er en TC-K8 og da var det ikke morsomt lenger,,,,Sikkert bare en gammel Walkman.
Er det noe jeg burde kjøpe?Feil. Sendte melding til selger og det er en TC-K8 og da var det ikke morsomt lenger,,,,
Vis vedlegget 828835
Den er fin, jeg har hatt K7 og lyden er veldig bra, en slik en i god stand vil være en topp avspiller av normal tape, og se på de knappene, man blir jo sendt rett tilbake til slutten av syttitalletJeg er ingen Sonyekspert, men den ser veldig fin ut. Kanskje @Terje-A vet mer?
Nå er den solgt! Det var jo morsomt!Her er det bare å legge inn bud på en Sony kassettspiller, men hvilken? Vis vedlegget 828831
Seriøs språkbruk i den annonsen.