Mopar eiere er ikke som andre bileiereVeldig spesifikk på hva han tar i innbytteBruktbil til salgs: Dodge RAM - 1987 - Svart - 129 Hk - Flerbruksbil
Gammel Dodge B 350 Wagon selges. Nylig EU-godkjent til 2025 og starter og går uten de store feil og mangler. Noen småting kan med fordel utbedres på sikt, men et bra utgangspunkt for russebil, campingbil, festbrakke osv. Over 2 tonn hengervekt. Robust 318 V8 med 727 automatkasse og heavy duty...www.finn.no
Eneste aktuelle bytteforslag er 67-69 Dodge dart. Ikke 66, ikke 70, ikke Volvo, ikke BMW, ikke et akvarium med maller, ikke en helt fantastisk Labrador på 12 år med fint lynne, nedsatt syn på et øye og trebein på høyre bakaksel. Kun 67-69 Dodge dart.
Mopar eiere er ikke som andre bileiere
alt koster mer i USA enn her nå for tidenDet virkelig morsomme er at nå koster slike vans mer i USA enn her....
Ikke så lenge det er kryo behandlet sølvKABELEr det ikke litt vanskelig å drite i det når det er uåpnet???
Kan det være svindel?Høyttalere Mistral SAG-500 | FINN torget
Selger unike Mistral SAG-500 Hi-end høyttalere Flott og kraftig lyd med mange detaljer og interessant design. Smykker til stuen! Spesifikasjoner: SAG-500 Hi-end Floorstanding Speaker Output Power (RMS): 200W + 200W Product Dimension: 1000*540*540 mm (1pc) Product Weight: 48.2 kgs (1pc)...www.finn.no
Lykke til med å få solgt disse til den pris...
Vel, av en eller annen merkelig grunn så ligger faktisk i det prisleiet i europa om man sjekker hifisharkHøyttalere Mistral SAG-500 | FINN torget
Selger unike Mistral SAG-500 Hi-end høyttalere Flott og kraftig lyd med mange detaljer og interessant design. Smykker til stuen! Spesifikasjoner: SAG-500 Hi-end Floorstanding Speaker Output Power (RMS): 200W + 200W Product Dimension: 1000*540*540 mm (1pc) Product Weight: 48.2 kgs (1pc)...www.finn.no
Lykke til med å få solgt disse til den pris...
https://www.hifisentralen.no/forumet/threads/hva-er-dette-for-noen-høyttalere.46112/Lykke til med å få solgt disse til den pris...Høyttalere Mistral SAG-500 | FINN torget
Den du linker til er ikke samme høyttaler.
Vist jeg hadde vært en svindler, så tror jeg at jeg hadde valgt en annen høyttaler å svindle medKan det være svindel?
Stort avvik mellom teksten i annonsen og etiketten på bildet av høyttaleren.....
Nei ser det.... Det må være lillebroren da. Gammel annonse på Maarktplass i HollandDen du linker til er ikke samme høyttaler.
En samling på 18 plater
At Schiit får solgt noe som helst i Norge er et under.
Og jeg synes det er særdeles merkelig at Sugden ikke selger mer enn de gjør.At Schiit får solgt noe som helst i Norge er et under.
Kanskje hvis de hadde endret navn til Sug-den?Og jeg synes det er særdeles merkelig at Sugden ikke selger mer enn de gjør.
Han har vel lest på ett eller annet Hifi-forum om det fortreffelige med klassisk musikk på vinylplater og vil melke den kuen....en av norges håpefulle skrotnisser som tror gråstein er det nye gull
Hadde det vært pengemangel, hadde vel prisen vært deretter eller?Gammel tv overgang | FINN torget
Gammel tv overgang typisk til eldre tv-er og spill konsoll... Hvis noen har behov for dette.. Så er jo det alltid kjekt ... :)www.finn.no
noen i pengemangel her