"receiver", er det "bakveien" på den nakne mannen?Måtte trekke på smilebåndet over denne
Vis vedlegget 945913
Var ikke lenge siden jeg fant en naken mann som tok bilde av sin receiver på finn, vet ikke om det er helt safe for work her![]()
![Ansikt med gledestårer :joy: 😂](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f602.png)
"receiver", er det "bakveien" på den nakne mannen?Måtte trekke på smilebåndet over denne
Vis vedlegget 945913
Var ikke lenge siden jeg fant en naken mann som tok bilde av sin receiver på finn, vet ikke om det er helt safe for work her![]()
Haha jo, kan spesifisere at dette var pick-up'en"receiver", er det "bakveien" på den nakne mannen?![]()
Det er kjent at det er endel myter som starter der, og ender opp til hiend folket til slutt. Ikke alle gitarister er i stand til å bytte strenger selv på gitaren sin heller skal vites!Ikke noe nytt... gitarfolk er om mulig enda mer overtroiske på magiske komponenter enn HiEnd-folket...![]()
Mulig det, men med tanke på prisene som forlanges for disse magiske komponentene så "knuuuser" HiEnd-folket" gitar-folket...Ikke noe nytt... gitarfolk er om mulig enda mer overtroiske på magiske komponenter enn HiEnd-folket...![]()
Er dyre og billige komponenter som skiller kvalitetJeg måtte google. Det er klart tropical fish låter bedre med så fine farger.
Parts - Capacitors - Tropical Fish - Page 1 - Small Bear Electronics
smallbear-electronics.mybigcommerce.com
Så hvis de er dyre låter de bra også? Makes total sense.Er dyre og billige komponenter som skiller kvalitet
Søk på nettet etter oppgradere apparater med kondensatorer mm.Så hvis de er dyre låter de bra også? Makes total sense.
Trodde det var en høyttaler, WaffeldaleSamme selger hadde mye annet "fint" også, som denne til 15k:
Vis vedlegget 949704
Selges som en Vaffel Taklampe.
Ett
Kunne tenkt meg den sorte death star lampen fra ikeaSamme selger hadde mye annet "fint" også, som denne til 15k:
Vis vedlegget 949704
Lurer på hva vitsen egentlig er? Denne personen har en haug med ting ute, ofte med flere bilder, og alt er ko-ko priset. Kan umulig selge en eneste ting.Endelig øyner jeg en mulighet. Prisen satt ned 10000 i dag! https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=253441900
Kanskje en primitiv form for hvitvasking?Lurer på hva vitsen egentlig er? Denne personen har en haug med ting ute, ofte med flere bilder, og alt er ko-ko priset. Kan umulig selge en eneste ting.
oppmerksomhetssyk. ikke solgt nada.Kanskje en primitiv form for hvitvasking?
Hæ? Ingen som har tøyset om høy waf(fel)-faktor?Samme selger hadde mye annet "fint" også, som denne til 15k:
Vis vedlegget 949704
Vaske program Finn vask?Kanskje en primitiv form for hvitvasking?
hva han mener med selges til første person?.. som byr 30kr ?Lurer på hva vitsen egentlig er? Denne personen har en haug med ting ute, ofte med flere bilder, og alt er ko-ko priset. Kan umulig selge en eneste ting.
Jeg som først trodde at det dreide seg om åpen vaffel høyttalere.Hæ? Ingen som har tøyset om høy waf(fel)-faktor?![]()
lamper og vafler har jeg alltid tenkt på samtidig.Samme selger hadde mye annet "fint" også, som denne til 15k:
Vis vedlegget 949704
Hehe.. ja hvorfor ikke. I enkelte deler av landet tenker de på pølse og vafler samtidig også sålamper og vafler har jeg alltid tenkt på samtidig.
På stavanger dialekt e modellnavnet på disse litt!!,, flaut eier du en
Digg det. Får det på Shell her og mange steder i MossHehe.. ja hvorfor ikke. I enkelte deler av landet tenker de på pølse og vafler samtidig også så![]()
Du er jo en ærlig kar så får ta en sjans å teste når jeg skal et par dager på kurs og overnatting på Refsnes gods om en måneds tidDigg det. Får det på Shell her og mange steder i Moss![]()
Sikkert feil bilde, skal nok være et par Klipsch.