Har samme vhs spiller, den er faktisk meget bra, kostet en liten formue i sin tidNå vil jeg jo mene 2600kr er lite selv om den eventuelt har litt hikke..
Vis vedlegget 996590 Vis vedlegget 996591
Dette er tydeligvis noe noen av dere ikke får med dere?gå fra en slik kjerring, hadde blitt piss forbanna hvis dette hadde skjedd meg
@Dr_BASSmen godtar han det? Ikke lett å gjøre noe når man er bortreist..
Tipper det er mannen som står bak. Smart og artig trekk, får mye oppmerksomhet for denne.Jeg fikk selvsagt med meg hva hun skrev, men hun kunne solgt dette på en hvilken som helst måte, og valgte denne. Altså er hun ei f…
Tror du leser annonsen som fanden leser bibelen. Jeg får ikke inntrykk av at hun fortjener slike karakteristikker.I så fall har mannen i huset glede av å oute sin bedre halvdel som ei f…
sendt en melding vedrørende pris, hun svarte kort at det hadde kommet bud, men ikk noe mer, noen tror at gråstein er gull. fine pary høytalere i mine øyner. men ikke min cup of teeuansett om det er humor eller ikke, litt stiv pris synes jeg da
Morsom annonsefor ei fettkjerring!
Burde vel inn i tråden om gode kjøpSansui SR-838 | FINN torget
Sansui SR-838 med AudioTechnica AT-OC9MC selges til hyggelig pris. Platespilleren fungerer som den gjorde som ny men har noen microriper etter støvkluten Ble "solgt" men kjøper dukket aldri opp. Derfor legger jeg den ut på ny. Fant Video av spilleren på YouTube...www.finn.no
Havnet feil ja.. sorry.Burde vel inn i tråden om gode kjøp
Ei myrsnipe som selger den der tydeligvis.Ta en titt på bildene. Kun 15 lapper.......
1210MK2 Absolutt den beste Vinyl spiller Noensinne,
Behandlet Som DJ Simons Barn. One of my pair, you are my lucky ♥️www.finn.no
Bra med kvinnfolk med humor vel?gå fra en slik kjerring, hadde blitt piss forbanna hvis dette hadde skjedd meg
Hjelpes 🥸Her var det mye rart
Speaker
Hånd lagde merlinspeaker,com/tm/ "Merlinspeaker"./ Dette er eksempel på bestilling av Merlin speaker. Har tatt hensyn til design. Av form trekantet/ rettvinklet trekantet form, Farge: hvit lys antikk. Ca.600 watt pr. Stk. Tresort av furu panel. Lydkvalitet +98 db. Bud starter nok 1300.00.- Kan...www.finn.no