Kun ved innbrenning og nedbrenning med god forsikring det funkerKanskje han ikke har fått det med seg at det kun er kabelbransjen man må betale ekstra for brukte ting? Les innbrenning
Skulle kanskje vært fartsmåler på dassen etter et par kopper kaffe
Sikkert på modellen over.^^ Jamenjamenjamen, hvor er løgndetektoren?
Noen folkI går 3500 kr, i dag 15000 kr. Til lykke med kjøpet og lykke til med salget!
Technics SL 1200MK2. Orginal stanton 540 pick up. | FINN torget
Strøken 1200 orginal Technics. Med serie nr og orginalwww.finn.no
Og nå nede i 7500. Det kommer seg.Den koster litt under 12k.
Ser at pris kan diskuteres , annonsen med pris på 3500,- er aktiv så da må selger selge for den prisen.Og nå nede i 7500. Det kommer seg.
Fantastisk. Litt rust på bakluka omtales som "kun underholdning for enhver karosseri-entusiast!!"POESI!
Få med deg tekst til bildene også!
Bruktbil til salgs: Citroen CX - 1977 - Hvit - 102 Hk - Sedan
Citroën CX – "Le Concorde de Carmöy” Det første De må spørre Dem selv om er: “Er jeg verdig?” Hvis svaret ikke umiddelbart er et rungende “JA!” kan De følge opp med å spørre Dem selv om De har en liten Dictator i magen?” Hvis De kan svare bekreftende på noe av dette kan De lese videre, da De...www.finn.no
«Skambud og telefonselgere vil bli møtt med en hånlatter så sarkastisk at vedkommende må regne inn kostnader til påfølgende terapi.»POESI!
Citroën CX – "Le Concorde de Carmöy” Det første De må spørre Dem selv om er: “Er jeg verdig?” Hvis svaret ikke umiddelbart er et rungende “JA!” kan De følge opp med å spørre Dem selv om De har en liten Dictator i magen?” Hvis De kan svare bekreftende på noe av dette kan De lese videre, da De...www.finn.no
Det er ikke pris, det er "Honorar for fremragende forvaltning for de kommende generasjoner"POESI!
Eldre rype eller signatur gitar av gretsch ønskes kjøpt ved bytte av en motorsykkel.
Ja, han trenger jo bare linjenivå inn tenker nå jeg da.Kan denne B&O Unitape gjøre opptak fra vinyl til spolebånd? Spør for en venn.
https://www.dba.dk/spolebaandoptager-bang/id-1104060442/
Den skjønte jeg ikkeSansui SR-838 | FINN torget
Sansui SR-838 med AudioTechnica AT-OC9MC selges til hyggelig pris. Platespilleren fungerer som den gjorde som ny men har noen microriper etter støvkluten Ble "solgt" men kjøper dukket aldri opp. Derfor legger jeg den ut på ny. Fant Video av spilleren på YouTube...www.finn.no
Nei, men les litt lenger ned.Den skjønte jeg ikke
Lurer på hvordan ting som han selger ser ut hvis de er i middels eller dårlig stand...God stand..
Kremt...
Tandberg TL1520 | FINN torget
Selger ett par Tandberg TL1520 stativ/bokhylle høyttalere. God stand, fungerer utmerket. Oppheng på basselementer er i god stand. Kabinetter er frie for skader og stygge merker. Noen skavanker finnes naturligvis. Deksler er også i god stand, ett merke på det ene. Selges 800,- Kan sendes å...www.finn.no
I biterLurer på hvordan ting som han selger ser ut hvis de er i middels eller dårlig stand...