Dan Dare
Overivrig entusiast
Litt vel optimistisk prisforlangende kanskje?
Black Sabbath Master of Reality LP (100) | FINN.no
Black Sabbath Master of Reality LP (100) | FINN.no
Så lenge det ike opgis at det med fölger noe bevis for ekthet, er det risiko for fake!billig i forhold til denne (fra samme selger) https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=250905005
Hifi-prisene i Polen er høyere enn i Norge, mange fra Polen handler rimelig i Norge istedet. Så det er endel hifi som går ut av landet, kanskje en av grunnene til at det stadig blir vanskeligere å kjøpe noe kurant på bruktmarkedet her til lands.Frisk pris på denne Rega- og Quadral-pakken i Polen – ca. 12.300 norske kroner. Høyttalerne er Quadral Quintas QLX 110 og selges for 400-500 kroner ifølge Hifishark. Nesten 12.000 da for en brukt Apollo-R og Brio-R. Lever i håpet, selgeren, det skal han ha.
Vis vedlegget 812215
Joda, folk prøver å få mest mulig her og tjene på salget. I Norge har folk så god råd at de er mest interessert i å bli kvitt ting fortest mulig. Men folk sjekker jo nettet, hifishark, eBay i Polen også, så det Rega-settet kommer han aldri til å få solgt til den prisen. Er jo nesten nypris.Hifi-prisene i Polen er høyere enn i Norge, mange fra Polen handler rimelig i Norge istedet. Så det er endel hifi som går ut av landet, kanskje en av grunnene til at det stadig blir vanskeligere å kjøpe noe kurant på bruktmarkedet her til lands.
lign selges for 600krSå lenge det ike opgis at det med fölger noe bevis for ekthet, er det risiko for fake!
skulle neste tro Sveinung hadde lagd denne annonsenMulig bare jeg som er dum? Men er dem til salgs eller er dem ikke!?
Grundig FineArts Two vintage gull høyttaler med transmisjonslinje oppbygging | FINN torget
Førstemann til mølla. En gang de nest dyreste i en veldig god serie fra Grundig. Det er bruksmerker og front trekkene er ikke 100% strøkne, men de ser greie ut. Derfor selges de billig. Dette er vintage GULL fra 1987-1992 for de som vil ha en utrolig bass og vintage lyd. Jeg elsker...www.finn.no
Er vell bare og ringe å höre det vell? Morsomt vis de ike er det...Mulig bare jeg som er dum? Men er dem til salgs eller er dem ikke!?
Grundig FineArts Two vintage gull høyttaler med transmisjonslinje oppbygging | FINN torget
Førstemann til mølla. En gang de nest dyreste i en veldig god serie fra Grundig. Det er bruksmerker og front trekkene er ikke 100% strøkne, men de ser greie ut. Derfor selges de billig. Dette er vintage GULL fra 1987-1992 for de som vil ha en utrolig bass og vintage lyd. Jeg elsker...www.finn.no
«8 har lagt til som favoritt»noe helt fantastisk dere ..
nå er det blitt vel mye fra noen som legger ut til idiotiske priser
ja god underholdning«8 har lagt til som favoritt»
Sjekk hvor mange annonser vedkommende har. Jissuhelligenavn.ja god underholdning
Jobber på gjenvinningen?Sjekk hvor mange annonser vedkommende har. Jissuhelligenavn.
Ja, det er skrotnissen med fantasiprisene sine, det.Sjekk hvor mange annonser vedkommende har. Jissuhelligenavn.
bare å henge dem ut. vist liker jeg snittprisen trekkes opp men innenfor rimelighetens grenserJa, det er skrotnissen med fantasiprisene sine, det.
fake som ffEr vell bare og ringe å höre det vell? Morsomt vis de ike er det...
Med slike priser desse opererer med, blir det vell knapt med intekterDet virker til å være et par slike i Kristiansand med umengder brukt stereo.
Er egentlig litt interessant at de selger som privatpersoner.
Ifølge Finns (og skattemyndighetenes) definisjoner er dette næringsvirksomhet. Med de krav til skatter, avgifter, garantier, regnskapsføring etc det vil medføre.
Finn om næringsdrivende:
Du har kjøpt produkter for å selge videre
Du selger flere relativt like varer over en periode
Du selger varer for en stor sum penger
Men her finnes det også kandidater på Sentralen
Er vel gjerne scalpers som opererer på den måten også, ofte en grunn til at mange produkter blir utsolgt og selges dyrere og kan vel egentlig like greit kalles svartemarked.Det virker til å være et par slike i Kristiansand med umengder brukt stereo.
Er egentlig litt interessant at de selger som privatpersoner.
Ifølge Finns (og skattemyndighetenes) definisjoner er dette næringsvirksomhet. Med de krav til skatter, avgifter, garantier, regnskapsføring etc det vil medføre.
Finn om næringsdrivende:
Du har kjøpt produkter for å selge videre
Du selger flere relativt like varer over en periode
Du selger varer for en stor sum penger
Men her finnes det også kandidater på Sentralen
JSU...Han er en tulling. Lurte meg for en fjernkontroll på en ussel måte, for deretter å blokke meg da jeg etterlyste den. Har ikke funnet ut hvor han bor heller. Har noen adressen hans, vil jeg gjerne foreta et besøk. Tror han er polakk e.l.
Spise flein og legge ut annonse på finn = dårlig kombo...Morsomt eller tragisk? Jævlig mye fjas er det iaf.
Proac Response One 1 SC | FINN torget
Meget pene i lyst tre med få bruksmerker. Originale elementer. Kjøpt hos Tor på Lyric. Jeg er andre eier. Dette er legendariske klassikere som nå er vanskelig å få tak i. Proac gjorde endringer i oppfølgeren som sies å ha ødelagt magien. A British Audiophile på YouTube er et sted å begynne om du...www.finn.no
Tragisk! Mener bruktpris ligger på rundt 6000,-Morsomt eller tragisk? Jævlig mye fjas er det iaf.
Proac Response One 1 SC | FINN torget
Meget pene i lyst tre med få bruksmerker. Originale elementer. Kjøpt hos Tor på Lyric. Jeg er andre eier. Dette er legendariske klassikere som nå er vanskelig å få tak i. Proac gjorde endringer i oppfølgeren som sies å ha ødelagt magien. A British Audiophile på YouTube er et sted å begynne om du...www.finn.no
Ikke uenig, men jeg legger meg helst ikke opp i hva folk måtte kreve for tingene sine. Finner ikke slikt morsomt. Det var helheten i teksten jeg siktet til. Hadde ikke brydd meg et døyt ellers.Tragisk! Mener bruktpris ligger på rundt 6000,-
var det gjennom finn burde du kontakte demJSU...Han er en tulling. Lurte meg for en fjernkontroll på en ussel måte, for deretter å blokke meg da jeg etterlyste den. Har ikke funnet ut hvor han bor heller. Har noen adressen hans, vil jeg gjerne foreta et besøk. Tror han er polakk e.l.
Jeg ga bort en fjernstyrt bil på finn. Han hentet den. Men jeg hadde gitt han fjernkontrollen til et helikopter. Han kom tilbake for å hentet den riktige fjernkontrollen til bilen, men uten å ha med min til helikopteret. Skulle komme med den. Kom aldri, og svarte ikke på henvendelser etter det.
Har kontaktet alle renovasjoner her nede, De viste ingenting. Merkelig med det han får tak i som jeg aldri har sett til salgs andre steder.
Finn er vel ikke spesielt behjelpelige i slike saker, eller i saker generelt.var det gjennom finn burde du kontakte dem
prisen står der, så da er dem til salgs i mitt hodemen stusser litt er det 165mm eller 220mm bass element i disse???Mulig bare jeg som er dum? Men er dem til salgs eller er dem ikke!?
Elsker de som sier vurderes solgt!prisen står der, så da er dem til salgs i mitt hode
Dette er en fillesak egentlig, men sabla irriterende. ikkeno for Finn.....dog vil jeg gjerne besøke han selv om jeg finner ut hvor han bor.Finn er vel ikke spesielt behjelpelige i slike saker, eller i saker generelt.
meld han på finn.Finn er vel ikke spesielt behjelpelige i slike saker, eller i saker generelt.
Kansje han er blodfan av bladet og har bygget opp hele huset som en replica?Adyton Cordis 18s For Sale in Carrick-on-Suir, Tipperary from LG123456
Adyton Cordis 18s, Used Home Audio Electronics For Sale in Carrick-on-Suir, Tipperary, Ireland for 3455.00 euros on Adverts.ie.www.adverts.ie
Kanskje ikke festlig akkurat men denne fyren i Tipperary har veldig mye samme smak som Fidelityredaktøren..
ADYTON CORDIS 1.8S
NB ! AVTALT SOLGT! Fidelitys eget referanseeksemplar. Mint condition, teknisk og kosmetisk. Seriøst interesserte vet nok hva dette er, selv om det finnes heller lite av litteratur og omtaler det ute. Blir uansett vanskelig å finne en forsterker...www.hifisentralen.no