Hemispheres
Rush fan (og litt Tool)
Helt enig i det, men fuglekasser, det kan han https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=254300021
Imponerende! Er nok en utdannet snekker med sans for detaljer den karen derHelt enig i det, men fuglekasser, det kan han https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=254300021
Hehe, ja får håpe summen på 85k var en vits er nok litt i overkant når disse kablene trolig er kjøpt for rundt en 500-lapp på AliexpressSelve spilleren for 34k, men kabler følges med mot et lite tillegg på 85k
Bladelius Gondul MKII | FINN-torget
Dem som vet vet .... Selge denne fantastisk gode cd / SACD spilleren, Som også har en super forforsterker ... med pre out . Dette er nivå 2 av spilleren som hadde en nypris på 120 000 kr. En multikanal CD/SACD-spiller med integrert forforsterker med tre digitale innganger (aes/ebu-xlr...www.finn.no
Jeg ønsker ikke å disse folk som bruker penger som de vil og lirer av meg gamle stumpe kabelvitser, men 85k er nok mer enn "et lite tillegg" i min (lomme)bok.
Det er mat til akvariefisk.Hva er det Alan selger nå..?
Han er en gjenganger, med overpriset skitt, og 0 salg.Skulle ønske jeg var skadefri, for da hadde jeg vært interessert i Ole Brumm bamsesamlingen til bare 76.000,-.
walt disney olebrum
selges til første person Stått kun i hylle til pynt Disse er ikke lekt med ! ! ! 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂www.finn.no
Han er fra Sørumsand. Der har du forklaringen.ja 8000 kr for ett par crocs.... lurer på hva slags sopp han har spist
...men er annonsen morsom?Litt stiv pris på denne. Det var vel det en kjenning av meg betalte for den ny i sin tid. Men et beist av en forsterker, var bygd for å kunne drive hysteriske impedanser som Apogee sine "garderobedører". Har også termostastyrt vifte.
Vis vedlegget 894052
Øyet som ser. Syns fantasipriser kan få MEG til å smile....men er annonsen morsom?
Ok.Øyet som ser. Syns fantasipriser kan få MEG til å smile.
Dr.E
Digital faktisk.Sharp Effektforsterker
Sharp System-7700 effektforsterker selges. 2x130w @ 8 ohm RMS kontinuerlig, 2x250w @ 8 ohm Music Peak Powerwww.finn.no
Sharp! Når man må skrive hele livshistorien til forsterkeren i fronten....... Vis vedlegget 894656
Men 850 av disse 1000 gikk vel til alle lyseneSharp hadde vel noe (i et svært rack) som var annonsert med 1000W effekt eller noe sånt. En bekjent hadde noe sånt rund 1990 eller så.
Johan-Kr