Her er det: https://www.hifi-archiv.info/Sharp/1989-90 Audio-TV-Video/27.jpgSharp hadde vel noe (i et svært rack) som var annonsert med 1000W effekt eller noe sånt. En bekjent hadde noe sånt rund 1990 eller så.
Johan-Kr
Om du får den gratis, og kun betaler frakt, så er du ikke snydt for meget.Var vel et 0 for mye på den prisen
Er til stadighet overrasket over de prisene, dere fjoller med i Norge på brukt.Om du får den gratis, og kun betaler frakt, så er du ikke snydt for meget.
Det var synd........ Hadde jo vært total opptur å ha eiet den i dag med kjøpspris på 20KHusker den gang vinyl var i knestående,
Husker en SME 30/A (med V armen) var avertert for 20.000 norske kroner
Dessverre var jag pankare enn pank, som Cornelis sjunger, dengang
Vel, jeg hadde Micro RX1500, og litt senere fikk jeg kjøpt en splitt ny SME V Gold i Watford for 10K nkr.Det var synd........ Hadde jo vært total opptur å ha eiet den i dag med kjøpspris på 20K
Tror de i Norge solgte Jean Hiraga's LectronJH 50 for 5.000 nkrHusker, da Hifi-Klubben i Danmark sa fra seg agenturet på SME.
Solgte ut restlageret av SME 3009 for 995,- DKr. stk.
Hvor mange kjøpte jeg?? = 0
Idiot, sa han til seg selv
Sorry ble litt carried away.Vi må vel hellere la tråden gå tilbake til det, den er...... Morsomme annonser.
Slik kjedelig erfaring får du gjerne fortelle i min tråd
Ja og så er den trolig i flott tilstand også...Her er en som ligger noen hakk forran alle andre.
Han har kommet til MK VI
Flotte klipsch 82 MK I | FINN torget
Den legandariske RF82 høytaleren trolig flott tilstand. Spiller sykt bra.. kan høres for salg..www.finn.no
De solgte de faktisk på norsk nettbutikk for en del år siden.Noen som faktisk har turt å kjøpe Kina B&W klone/etterligning.
Høytaler Mistral sag-350
Lufter er par Høytalere av merke Mistral for salg. Supre høyttalere med flott lydbilde. Kan høres på om ønskelig. Setter prisen til 15.000,- men kom gjerne med bud. Får jeg ikke et akseptabelt bud, putter jeg de heller i boden.www.finn.no
Såg også den der på Finn. En ting har han dog rett i, og det er prisen. DEN ER SINNSYKSinnsyk platesamling vurderes solgt. | FINN torget
Med en estimert verdi på mellom 1,2 og 1,5 millioner. I prisen medfølger også Benno CD-søyler (31 stykker med verdi 7748,-) I tillegg medfølger en 3Tb harddisk med ALL musikk rippet i Lossless WMA filer. Alt perfekt sortert og alle id3 tagger i behold med coverbilder. Totalt 120.000++++...www.finn.no
Mye optimisme rundt prising av platesamlinger.
1.000.000/9700plater = 103kr stk. er han tullerusk?Såg også den der på Finn. En ting har han dog rett i, og det er prisen. DEN ER SINNSYK
Jeg solgte Xindaken forrige måned, har ikke spilt cd siden rundt 2010. Har vel ca 100 cd`s vurderer å kanskje å selge de for smått og ingenting.
Det morsomste er hvordan plata er lagt på spilleren.Det morsomme her er vel at en Eagles plate lagret tørt i kjelleren ikke virker
Så ikke på bildet jeg, da har du fått avklart hvorfor platen ikke virker da, tror jeg, har fortsatt ikke sett på bildetDet morsomste er hvordan plata er lagt på spilleren.
Selgeren er neppe fast inventar i våre vinyl tråder.
Eg ombestemmer meg, ønsker ikke dele ut diagnoser selv om ordet sinnsyk står i overskriften1.000.000/9700plater = 103kr stk. er han tullerusk?
+noen hyller og en harddisk da
står forresten 817+742 singler. hva er en "maxi" vinyl single verdt egentlig?
En høytaler som gir ca 1000 watt.Gull eller gråstein? Holder en knapp på den siste.
Hoyttaler | FINN-torget
Høyttaler med eike plate, Dynavoice elementer, Prason elemente. Gir ca, 1000 watt. Ror. Malt hvitantikk. Lakket. Håndarbeid kroner 10754. Materialer kroner 13500. + 40 % tillegg materiale. Dynamisk Lydopplevelser! Verktøyslitasje kroner 925. Totalt kroner 30579,- Slutt sum kroner 13000www.finn.no
Var det deg det stod om i avisa som hadde kjøpt en traktor i fylla, og ikke husket dette neste dag?Ikke akkurat en annonse, men jeg synes iallefall denne var litt morsom, Messenger melding på en traktor jeg selger:
Stavekontroll kan gi noen komiske resultater.Hva med en telefonkøen kassettspillerTelefunken TC650M kasettspiller selges 115v ac | FINN torget
Selges som deler/repp objektwww.finn.no