motoren
Æresmedlem
Den er like mye high end som det meste annet av strømkabler
mvh
mvh
Mulig, selger kunne ikke svare på hvilket merke det var en gangDen er like mye high end som det meste annet av strømkabler
mvh
Det kan ikke jeg heller med mine Men ser bra ut det gjør deMulig, selger kunne ikke svare på hvilket merke det var en gang
Absolutt, men tror ikke du hadde solgt dem som "High End" heller.Det kan ikke jeg heller med mine Men ser bra ut det gjør de
mvh
Hehe nei hadde ikke det men er jo lov å prøve segAbsolutt, men tror ikke du hadde solgt dem som "High End" heller.
Nettopp, derfor la jeg den inn i tråden her.Hehe nei hadde ikke det men er jo lov å prøve seg
mvh
Feil tråd eller?Hva slags psykoer pynter med gråtende barn?? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=314147263
kjente motiver fra 60-70s anntar jeg. hadde slik bilde av gråtende gutt hjemme på veggen opp loftstrappen.Hva slags psykoer pynter med gråtende barn?? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=314147263
hun har inspirert en x-files episode. jodie foster var stemmen til "spøkelset"Husker også at de bildene var ganske populære på `70-tallet...hadde ingen slike hjemme hos oss men nok av venner hadde de motivene på veggene. Hos oss hang mere denne stilen:
Vis vedlegget 1029988
...og
Vis vedlegget 1029997
litt "genresprik" i bildene men de hadde sine plasser, Guernica var det første bildet man møtte når man kom inn i "kåken"...det var bare en repro, men lell
Det er ikke mulig! Morsomste annonse hittil?
Ikke mobb Roka!Husker også at de bildene var ganske populære på `70-tallet...hadde ingen slike hjemme hos oss men nok av venner hadde de motivene på veggene. Hos oss hang mere denne stilen:
Vis vedlegget 1029988
...og
Vis vedlegget 1029997
litt "genresprik" i bildene men de hadde sine plasser, Guernica var det første bildet man møtte når man kom inn i "kåken"...det var bare en repro, men lell
Sigøynerpiken og Elg i Solnedgang…….kunstens svar på McIntoshHusker også at de bildene var ganske populære på `70-tallet...hadde ingen slike hjemme hos oss men nok av venner hadde de motivene på veggene. Hos oss hang mere denne stilen:
Vis vedlegget 1029988
...og
Vis vedlegget 1029997
Vi lever i de provosertes tidsalder....
Vil tippe at det blir mye repeterende musikk. Holder med en låt?Ett kupp for de som hører på mye autistisk musikk
musical fidelity x-a1 | FINN-torget
Selger en kvalitets forsterker fra Musical fidelity. Varm, rund og fin lyd for deg som skal spille autistiske musikk med bokhylle høytalere. 2x50W i 8ohmwww.finn.no
Neida, har bare levd med en autist i 30 år....Der har du nok ikke helt forstått autisme....
Blir nok heller musikk man har hørt hundrevis av ganger før.
Det er nye lyder som blir problematisk
Som vi pårørende pleier å si; Har du sett en autist, så har du sett...-.1-.Som exlærer på autismesenter så kan jeg opplyse om at autisme er så mangt.