Griffenfeldt
Hi-Fi freak
Du også motoren!Det hadde ikke vært feil Gleder meg til den siste slippes på vinyl i slutten av januar
Ha en fin advent søndag Griffen
mvh
Du også motoren!Det hadde ikke vært feil Gleder meg til den siste slippes på vinyl i slutten av januar
Ha en fin advent søndag Griffen
mvh
Ser litt ufyselig ut men det er noe av det beste jeg vetDet er ikke mange ganger jeg har prøvd det, men det var ikke så verst etter hva jeg kan huske
Denne var veldig bra skal på kjøps listenMye bra «voksen» musikk i tråden her @motoren så jeg tar meg den friehet og kommer med et musikk tips. Kanskje det faller i smak
Vis vedlegget 680686
Ja det kan du si Brukte selv EQ på hele 80 tallet men det var jo slik det skulle vær på den tiden.Det var fra den gang man ønsket seg en Equalizer bare fordi det så tøft ut. Og svære håndtak måtte det være
Tja synes ikke det jorwed men har blitt en del i år Har ikke mere en 7-800 titler totalt med Cd plater tror jeg men det kommer seg Har gitt bort og kastet mye Cd plater så har ikke så mange igjen.Solid størrelse/kvalitet på den platesamlingen nå, Frank
Hehe en gave som sagtTool hos deg, motoren. Spennende.......
Tool, Fear Inoculum på vinyl Bootleg? Uansett kult motoren, god helgDer fikk jeg inn litt plater igjen Mye fint her men Tool platen er en gave.
Ha en riktig fin helg til dere som er innom
mvh
Vis vedlegget 681393
Ikke så mange som er kastet men noen er det, mest gitt bort var mye dårlig fra 80 talletKASTET CD plater ! Makan altså , håper innholdet ikke var noe å samle på da
Ikke bootleg men fikk tak i det i England sammen med noen annet jeg skulle bestilleTool, Fear Inoculum på vinyl Bootleg? Uansett kult motoren, god helg
Lindstrøm finner du nok både hos Dipper og PK. Ugglas må nok bestilles hos Jørn som annonserer her på HFS. Tror han har igjen et par ex.Fader også, enda mere gode tips Takker ptb, skal sjekke dem ut
God helg
mvh
Såpass, det visste jeg ikke. Går sikkert an å høre på denTool plata er en sk Unofficial Release (pirat kopi) dessverre
Er det pga julebordet på lørdag??Etter et par rolige dager uten liv i alteret er det på tide med litt musikk
Hehe ja er igrunnen det men er bedre nåEr det pga julebordet på lørdag??