motoren
Æresmedlem
ok jeg får vel ta ditt ord på det nå har jeg i alle fall montert ny pu mens jeg venterKan egentlig bare istemme det blues skriver
Psvane skal du ikke avskrive,har det i CJ premier 140 og det spiller knall bra.
O
mvh
ok jeg får vel ta ditt ord på det nå har jeg i alle fall montert ny pu mens jeg venterKan egentlig bare istemme det blues skriver
Psvane skal du ikke avskrive,har det i CJ premier 140 og det spiller knall bra.
O
Jeg har protraktor men viser ikke overheng? skal få tak i en ny enLån deg en protractor.
Er inne å kikker på vinyl engine nåProtraktor finner du på nett som kan skrives ut
Har en jeg kjøpte på Hifi stasjonen men den er umulig å lese med mitt syn,trenger bedre brillerJupp. Der er det opptil flere typer som er utskrivbare
Du burde gå til SpecSavers (det gjorde ikke jeg, jeg tok bilen)Har en jeg kjøpte på Hifi stasjonen men den er umulig å lese med mitt syn,trenger bedre brillerJupp. Der er det opptil flere typer som er utskrivbare
mvh
Hehe TT,det er nok det besteDu burde gå til SpecSavers (det gjorde ikke jeg, jeg tok bilen)Har en jeg kjøpte på Hifi stasjonen men den er umulig å lese med mitt syn,trenger bedre brillerJupp. Der er det opptil flere typer som er utskrivbare
mvh
Jeg har 7 rør i riaa og av dem er 4stk 12ax7Aha, men du nevnte 12ax7 og de er da preamprør!?
Ja den er ikke så verst,men hele potensiale kommer ikke før rørene er byttetDet var voldsomt med rør i den Jasmine LP4.0 riaa`n. Påkosta sak ser det ut som.
Låter vel bra da.
Spørs om du ikke snart må gå til SPEKK-SAVERSAng rør til din AR, så brukte jeg Telefunken Diamond i min AR SP 14 og de passet godt i mine ører. Savner den preen, men ble lei uten fjktr. Latskapen lenge leve
Cecilie lager gode supper???Kan ikke bare styre med hifi og musikk,mat må man også ha
Kjøttsuppe på Høyrygg
mvh
Vis vedlegget 479536
Hehe Ove,lånte et bilde fra nett,min er ikke ferdig endaCecilie lager gode supper???Kan ikke bare styre med hifi og musikk,mat må man også ha
Kjøttsuppe på Høyrygg
mvh
Vis vedlegget 479536
O
Nei dessverre Ove den ligger enda i England pga at utførsel papirene ikke er på plass.God helg,Frank
Er pre dukket opp ?
O
Takker men må være i Champ/silver finishMotorn om du søker på hifimagasinet.com så ligger det en der, men dette er ju i Sverige da
Var visst sort!
Mvh
I know TT men har forelsket meg i Marantz sine spillere blir ikke enda uansettHva med Sony sin ES serie. Mange gode spillere til pølsepriser
Joda er sikkert garanti men det er bare noen veldig billige jeg har kjøpt på nett,betyr ingen ting.Funker sikkert finfint og det er vel garanti på denslags?
Bare et tips: ha den aldri på innerlomma