Dette må du utdype nærmere ptb? sitter å hører på dem nå og liker det jeg hørerMista litt interessen for TTB etter konserten i Oslo. Solgte platene også
Det ble for mye soulpreg for min del. Og nesten fælt å si det, men det er eneste konsert jeg har vært på der jeg tenderte mot å kjede megDette må du utdype nærmere ptb? sitter å hører på dem nå og liker det jeg hører
mvh
Ser den men jeg liker det godt så langt vi kan ikke alle like det sammeDet ble for mye soulpreg for min del. Og nesten fælt å si det, men det er eneste konsert jeg har vært på der jeg tenderte mot å kjede meg
mener jeg tipsa deg om hun tidligere hehe, virker som et solid album og litt svak for Australske indie/folk sangere dem kan sjangeren der nede i the down under har ikke kjøpt albumet enda men ligger på ønskelista mi sammen med mye annaSitter å hører igjennom dette albumet før kjøp virker svært lovende.
Noen som har det?
mvh
Nydeligmener jeg tipsa deg om hun tidligere hehe, virker som et solid album og litt svak for Australske indie/folk sangere dem kan sjangeren der nede i the down under har ikke kjøpt albumet enda men ligger på ønskelista mi sammen med mye anna
håper ellers du har det bra Motor`n
var denna som gjorde til at jeg fikk opp øynene for Angie
Det kan likevel hende at du liker deres versjon av "Layla" . Tror de treffer deg mer hjemme der.^ Helt rett, men det er jo «allment kjent» at jeg ikke er noen stor fan av soul og funk. TTB er jo bra på alle måter, og Derek en dyktig gitarist, men når de beveger seg i det musikalske landskapet de hovedsaklig gjør, så ville det uansett ikke blitt spilt her i nevneverdig grad.
Hehe ser da ikke på slikt de passerer rett utenfor vinduene mine, ser vaktene har rigga seg.Fått rigga deg til i veikanten for å se på sykkelløp Frank? de skal vel sykle litt i nærområdet ditt etter hva jeg ser
Beklager hehe men det har forsvunnet fra hode mitt skal gjøre en bedre jobb neste gangmener jeg tipsa deg om hun tidligere hehe, virker som et solid album og litt svak for Australske indie/folk sangere dem kan sjangeren der nede i the down under har ikke kjøpt albumet enda men ligger på ønskelista mi sammen med mye anna
håper ellers du har det bra Motor`n
var denna som gjorde til at jeg fikk opp øynene for Angie
Må i grunnen si meg enig gismo men begge har sine kvaliteterBedre stemme og stemning på Bonnie enn på Tedeschi dama
gismo
God hæljMå i grunnen si meg enig gismo men begge har sine kvaliteter
God helg
mvh
Den ultimate Bonnie Raitt- versjonen av Angel from Montgomery befinner seg på dette albumet, IMO.John Prines Angel from Montgomery er en av de fineste sangene i den amerikanske sangboka.
Fin versjon av Tedeschi.
Bonnie Raitt, som har sunget den siden1973, og er den som gjorde den mest kjent, er likevel den beste for meg. Litt konservativ her altså.
Blir ikke mye her heller men låner litt av og til for å få litt luft i håret Medisinbruk stopper mye kjøring her hos meg dessverre.Har ikke kjørt mc på snart 25 år, savner det fremdeles når sommeren kommer snikende frem.
Nei bare på lån rama hehe ja du skal tro jeg blir mobbet av musikk smaken minbra stil, motoren.
din mc?
forresten noe poetisk med en wild hog som rir choppern sin hjem for å sette på en kari bremnes-skive.
Ja blir aldri feil det ToreEr så enig; få litt "vind i håret" først, for deretter å slappe av med Kari Bremnes' rolige musikk! Det er godt, det! Mvh Tore
Sant det Tore, en føler seg fri som fuglen men har litt av samme følelse når jeg kjører båtJeg drev det ikke lenger enn til lett motorsykkel i ungdommen, men så fikk man sertifikat og etterhvert bil! Men ennå kan en følelse av "lengsel" slå inn når jeg passerer en motorsykkel - å sitte på en "motorisert sykkel" er en helt egen følelse! Ja, nettopp - frihetsfølelse! Kjenner den akkurat nå - i "godstolen" på stua! Rart???? Mvh Tore
Helt supert ptb, da er jeg ikke alene om den sakenDet er godt å se deg på chopper, og ja - vi er 2 som kan humpe en tur på en sånn, for å slappe av med Kari etterpå