motoren
Æresmedlem
Ja det var det,den hadde gått i retur til selger av en eller annen grunn men nå er den herDet var jaggu på tide gratulerer!
O
Litt av klimatisering og bytte av støpsel så er vi klar
mvh
Ja det var det,den hadde gått i retur til selger av en eller annen grunn men nå er den herDet var jaggu på tide gratulerer!
O
Takker vermin gleder meg til å få den på plass og ikke minst teste om det er veien eller om det blir salgGratulerer! Dette er gode greier
Takk for det Fosse, nydelig sak i mine øyneGratulerer, klassisk Audio Research er aldri feil.
Enig med deg om at de lyder bedre en nye og bryterne holder endaGratulerer. Hater de vippebryterne på de forsterkerne der, knekker for et godt ord. Men lydlig er det gode ting. Liker eldre ARC bedre enn ny.
Synes du skal bytte trådtittel. Fra "low" til "lol" - fi. Mye å gledes over her for tiden F
Takker KarmanaFår se hvem som er mest tålmodig. Deg eller Carlsen Gratulerer!
Takker for det CrosswindGrattis med klassisk ARC motoren!
Takker TT det er effekt forsterkeren til bassene og Strøm forsyninga til riaaenGratulerer med ARc motoren. Ser veldig bra ut. Hva er de to komponentene til høyre for resten?
Kommer tilbake til detGrattis er ordet!
Ser frem til dine betraktninger rundt den. ;D
Takker for detGrattis med ny pre! Klassisk ARC er stiligt!
Jo det var detKossen læt det da ?
O
Tja er egentlig ikke så opptatt av demping men det ser pent ut og en kommer mye lettere til ved støv tørking som jeg gjør flere ganger om dagenNais!
Du tar demping under komponentene alvorlig, ser jeg. Fortell hva du bruker da!
Skal ta vekk noen av fjærene men funker til jobben de skal gjøre. Concept er veldig kilne på underlaget.Ecstasy Prop? Høres ut som et produktnavn til en butt plug, men ser ikke ut til å være egnet til oppgaven.
Ja det er en grei sakHar ingen erfaring med den nettbutikken. Selv har jeg gode erfaringer med: https://www.tubedepot.com
Veldig fin riaa du har da
hehe TT, er litt på tynn is når det kommer til fotografering og dårlig utstyrAuto er en fin innstilling.